• Sonderzeichen

• Lautschrift

leo-ende
Werbung
Betrifft

--185--Alemanneschwobeschnierle--185--

300 Antworten   
Kommentar

Des isch dr hondrdfemfedachzgesch endrnazenal Alemanne-Schwobe-Schbagaad
zom Hôigaate, Raadsche ond Dischkriere,
in deam wo ma all grenzibrschraitede Warianda vom Schwäbesche ond Alemannesche läese ond schreibe ka.

Ond a baar andre Dialeckd no drzue, weil wäe Luschd had, ka oo en andre Schbrocha wie Bladd odr sogar Schdandardneihoechdeitsch schreibe,

Also dond ui koin Zwang a ond schreibed mid. Mier gfrajeze ibr jedn, däe wo reikudd ond eis Xelschafd laischded :-))

Ond schreibed ganz aso, wie ui dr Schnabl gwaxe isch - Haubzach so fonedesch wie meglech.
Desch ja soo endressand, dassba sogar beim Schreibe glei die ondrschidlene regijonale Warijedäda säeche ka, vom Lech bis ibr de Rhei nomm odr sogar ibr de ganze Adlandeck bis ins Bensilveinijadadsch nei.

⚫ Vo dedd  kommebr  ond jiez goz do hinna weidr.
⚫ Do em Geburzdaxfade geiz a baar Hendrgrondemformadziona  zue eisrem Fade ond zue eisrem Dialeckd.

Mier hoigaated allad weidr, solangs no ebbs zom sage geid!
Onz siechd ganz drnoch aus, dass eis dr Gschbrächsschdoff no id so schnell ausgohd ;-))

                    Land id lugg!

Verfassermanni3 (305129) 23 Aug 17, 00:47
Kommentar
ßwäad Zeidd fass Aanmälle ... woo de Faadebabba dass Fäädelsche schonn soo lang fäadisch hadd ... unn wedda wunnascheen hinngriid hadd !

*aangemälldbin*
:-)
#1Verfasserno me bré (700807) 28 Aug 17, 22:07
Kommentar
Ja endlech! Noch femfffffff Dääg!!! Du bisch mr scho richdeg aagange ;-))
#2Verfassermanni3 (305129) 29 Aug 17, 10:13
Kommentar
Danksche, Manni :))))

Scheißdreggle, da Pierrot ka idda komma, aber ihr henns all gläasa wianie au: S'Negschmôl ischer dabei.

Himmale, hosch ida a wengle friah s'Licht ausgmacht? Umma halba Siebene! Miar henn fei noi noita Wintr!
#3VerfasserMoi Gab (456541) 02 Sep 17, 20:08
Kommentar
Guts Nächtle!
I ben morga on bis Daischdich z' Heilbronn beim Schweschdradreffa on vrmutlich et onlain - hegschdens gschwend iebers Hendi.

Gäbele, hòsch dr nuie Gamasch scho? I han mrn grad no ronderglada uf dr Riider.

Wie secht's Eimimimile äls? *meine Maniera onderm Disch ufläs* (odder so ehnlich...)
Dankschee manni fir's Fädele!

Schad dass es Pederle et kommt! Des hett i mir scho amòl gern ãguggt....
#4VerfasserGoldammer (428405) 02 Sep 17, 23:22
Kommentar
Mei Nichde hòt a luschdichs Schbrichle gwisst :
Englisch isch scho a komische Schbròch!
I hoißt ai, Ai hoißt egg, Egg hoißt koaner on koaner hoißt nobody.
#5VerfasserGoldammer (428405) 04 Sep 17, 08:39
Kommentar
Buschurrle! re Gäbele, hòsch dr nuie Gamasch scho?: Koi Ahnung obs dBoschd scho noch Eschinga brocht hot. Da Bua hot auf älle Fäll no nix gsait.

Ibrigens, i meim Bekanntagrois sinze grad älle debri. I lomme abr id rabziah. Schdrampl, schdrampl ...Kopf hoch, wenn da Hals au dreggig isch! Mundwinkl nauf, bisse vo selbr doba bleibed. Und wenn älls nix hilft, in dBadwanna liega - da See ischmr zkalt dazua ;))))

Bonn schurrneee, mes scherrii !
#6VerfasserMoi Gab (456541) 04 Sep 17, 09:51
Kommentar
Gäbele, ich wensch dr, dass dei Kuur hilfd. Zuer Sichrhaid gib i dier no a baar Ahla drzue :-))
#7Verfassermanni3 (305129) 04 Sep 17, 21:59
Kommentar
Gunnaachdsbissuuuuuuuuuus ! :-)
#8Verfasserno me bré (700807) 04 Sep 17, 23:28
Kommentar
En dr     SZ-Kriddick     zue de Fueßbahlar schreibeze ondr Schwaben-Power für Deutschland (weil so vihl vo deane scho amohl beim VfB gschbihld kedd hand) zom Timo Werner ondr andrem: Timo Werner muss in jedem Stadion der Republik Pfiffe und Schmährufe ertragen. In jedem Stadion? Nicht in Stuttgart, wo er im Stadtteil Bad-Cannstatt, der Heimat des VfB, geboren und aufgewachsen ist. Hier gilt die eherne Regel: Schwaben pfeifen keine Schwaben aus, er isch ja schließlich oiner von ons, sagen sie sich.
#9Verfassermanni3 (305129) 04 Sep 17, 23:33
Kommentar
Da Mond (Mau) isch kuglrund.
#10VerfasserMoi Gab (456541) 05 Sep 17, 21:25
Kommentar
Ah ha, ihr saadz ohmzoga. Hob i soford midgriechd, gell.
*winkend durchstampedier*
#11VerfasserMiss Anthropy (700297) 05 Sep 17, 22:11
Kommentar
Ach, scheen, Herr Mar from Uuhs ! *gannswilldwingg* :-)

... noch zwääjehallb Woche ...
#12Verfasserno me bré (700807) 05 Sep 17, 22:22
Kommentar
I huascht au amôle rêi.
Danggschea, manni fr da Schbaaga.
Ebbes nuis wooiß-e it, drhoim bassiert it viel.
Schad, dass-d sPeterle it mit an da See kommt!
#13Verfassertwocents (460778) 06 Sep 17, 15:42
Kommentar
Jesasle, bisch du emmer no wäga dem Huaschda drhoimt? Des scheint jò ebbes ganz Bais zom sei!
#14VerfasserGoldammer (428405) 06 Sep 17, 23:06
Kommentar
...Kopf hoch, wenn da Hals au dreggig isch! Mundwinkl nauf, bisse vo selbr doba bleibed...
Des isch an tolla Schbruch, Gäbele, mueß i mr merka, well d`Mundwinkel hängan ofd von allah gägs unta und i merks oft gär net. Isch sichr oh guet fürn Tœ (ihr wissen scho dr Taint oder wia ma des im Dailäkt set).
#15Verfasserkarink (659752) 07 Sep 17, 21:53
Kommentar
Dass medd dämm dräggische Halls hodd mei Dannde aach alls gesaad ... leidda esse nemmeh doo ...

... unn doo saad ma aach alls : Ess dass Wädda noch soo driib, imma hoch die Gelleriib "
#16Verfasserno me bré (700807) 07 Sep 17, 22:09
Kommentar
Falls VauEffBeelar dao send: In dr EssZedd geiz an endressande Ardickl : Das Land schwätzt Schwäbisch    
#17Verfassermanni3 (305129) 08 Sep 17, 16:31
Kommentar
Meiomei, vier Däg lang koi gotzig Pouschding. Gôhts eich wia mir? Henner fr nixme Zeit?

Woiß oiner vo eich, wa an Dôba isch oder an verdôbeda Schbiagl odr a vrdôbaded Fenschdrscheiba?

Boschurrle au no!!!
#18VerfasserMoi Gab (456541) 12 Sep 17, 10:11
Kommentar
Dòba kenn i et.
Guada Morga.
's isch kalt dussa, i brauch faif Deggana fir'd Nacht...odder de digg Winderdaunadegge, die iberzieg i mir glaub i heit no.
#19VerfasserGoldammer (428405) 12 Sep 17, 11:34
Kommentar
Wännse gabudd gang ess, dann ess dii Fänschdascheib fadäbbbad ... bei unns doo ßeminnischd ...
#20Verfasserno me bré (700807) 12 Sep 17, 11:48
Kommentar
Dôpa würd i's schrieba. Vrdôpate Schbiagl odr Fenschdrschieba hòn an Hufa Dôpa dri, jemand hòt dri dôpat, sine (Fingr)Abdrück hintrlòh, was Husfraua und -männr bsundrix ärgeret, wenn ma's grad butzd hòt. Wôhär des kunnt, waß i net. Vò Datza (Tatze - Pfote, Hand) viellicht.
#21Verfasserkarink (659752) 12 Sep 17, 11:57
Kommentar
Woiß oiner vo eich, wa an Dôba isch oder an verdôbeda Schbiagl odr a vrdôbaded Fenschdrscheiba?

Vrdorpt dät-e kenna! Wenn ebbs vrdorbt isch, isches vollr Fingrabdrigg. Ond an Dorpa isch an Fingrabdrugg.
(Frisch ausm Ländle zrugg durchwink.)
#22VerfasserDoris (LEO-Team) (33) 12 Sep 17, 11:59
Kommentar
Wenn's des wär mit de Fingerabdrigg kenn i des als Dabber.

#23VerfasserGoldammer (428405) 12 Sep 17, 12:22
Kommentar
Konnd des sei, dass des "taub" bedeided, also faschd blind? Abr wisse due is oo idd!
Midd de Fengrabdick wär des fier mi oo a "Dabbar" ond "vrdabbed".
Was fier a O isch des - offe, gschlosse, nasal, kuuz, lang?

Uss dr Menknar Diaschbora vom rechde Isarufr (also uffm Ballkaah) zruckwenk :-))

#24Verfassermanni3 (305129) 12 Sep 17, 13:59
Kommentar
Also, wennemrs richdig ibrleg, no dätes au Dôpa schreiba, wias Karinkale.
S'isch gradso, wiases in #21 erglärt hott.

Mannile, Dôpa, Dorpa und Dabber fehled in unserm Wortsammlsurium. Vielleicht ischdrs wiedr amôle langweilig?

Soso, sDorisl ware wiedramôle dahoim ;)
#25VerfasserMoi Gab (456541) 12 Sep 17, 20:53
Kommentar
Karenkle, wohäe des kudd (#21): des wäed uff neihoechdeidsch "tappen" sei, konnd i mier voerschdelle noch däer Deffeneziooh mibbm Schbiegl.

Gäbele, kriegschd an Haufe Eidräg im Wäedrbuech ond an Haufe Aahla uff alle Bagge wod hasch drzue :-))
#26Verfassermanni3 (305129) 12 Sep 17, 21:11
Kommentar
Manni, @wohär's kunnt: i denk schient's immer glei "dierisch" :-)
#27Verfasserkarink (659752) 12 Sep 17, 23:39
Kommentar
Gunnaachdsbissuss fa allegaare ! Schloofen gudd unn dräämen wass Scheenes !
#28Verfasserno me bré (700807) 12 Sep 17, 23:53
Kommentar
Karenkle - dierisch denke *hihi* ;-))
An was ond wo schaffesch grad? I hoff, du bisch zfrihde!!

Guez Nechdle allmiddand :-)

#29Verfassermanni3 (305129) 13 Sep 17, 01:02
Kommentar
Des hoff i au !!

Guads Nächtle, Leitla :)))
#30VerfasserMoi Gab (456541) 13 Sep 17, 20:59
Kommentar
re Manni: an alde Bauschdellana ... und an sich wär des jo schö, wenn net schwärstwiagende Dilämmana in d'Kwäre ko dätan und am wiedr alls durchanand bringan...
Nöschd Woche mueß i in diene Liab(es)lingsbalkanschdatt und ka net mit Diar d'Imberia bewundere kò :-((
Guets Nächtle allne usm "bäriga Weschta" !
#31Verfasserkarink (659752) 14 Sep 17, 01:05
Kommentar
Ich freu mich schon auf meinen Schwäbisch Tageskurs am 23. aber habe noch keine Ahnung, wo wir uns treffen und wann und was wir alles vorhaben usw. Habe ich die Planung "wehcham" Dialekt überlesen oder läuft das alles über E-Mail, wo ich gar nicht im Verteiler bin, oder gab's noch keine konkrete Planung, was ich nicht glauben kann. Bitte erhellt mich! Und ich verspreche, die Antworten aufmerksamst zu lesen. ;-)
#32VerfasserMiss Anthropy (700297) 15 Sep 17, 21:49
Kommentar
Huhu Herr Mar from Uhs !

Paula ...
#33Verfasserno me bré (700807) 15 Sep 17, 22:04
Kommentar
Hêiiil ...

I hätt me soo gfrait auf Ui ônd auf daSee ônd auf dEmperia!
Abr i heng no mit meim Huaschda ômmamand, ônd i bêe au näggschda Wuch no it fit gnua fr die Fahrt auf Karlsruhe Friedrichshhafa*.
Scheißdreggle!

*: In den Zwanzigerjahren in einer Dorfschule im Unterland. Das Land Baden-Württemberg existierte damals also noch nicht. Im Geografieunterricht fragt der Lehrer nach der badischen Hauptstadt. Ratloses Schweigen. Der Lehrer baut eine Brücke, indem er sagt: „Der erste Teil ist ein Männername und der zweite Teil ischt das, was der Mensch nachts braucht!“
Sofort meldet sich der Karl-Eugen: „Friedrichshafen, Herr Lehrer!“

#34Verfassertwocents (460778) 17 Sep 17, 18:21
Kommentar
Ja, echd Scheißdreckle! I wensch dr a guede Bessrong, DuSenzle :-))

* BeeÄss: Jedz haoni doch wirkle guhgle mieße noch däer Andwoed, die wo dr Lehrar erwaarded kedd hadd. Mier isch bloß BadeBade eigfalle - ond Freiburg, wo die doch an haupdschdäddesche Kaisarschduehl in dr Nehje hand ;-(
#35Verfassermanni3 (305129) 17 Sep 17, 18:58
Kommentar
D' Edith hòt gmoint, des wär õnaidich gwä, was-e vorhin gschrieba han. Dòrom hemmers widder weggmacht, d' Edith on i.

#36VerfasserGoldammer (428405) 17 Sep 17, 20:01
Kommentar
Merdele, de duabmr loid, Senzle. Guade Besserung, au vo mir !
#37VerfasserMoi Gab (456541) 17 Sep 17, 20:27
Kommentar
Vegale, hosches gläasa? S'isch absolut gigandisch !
#38VerfasserMoi Gab (456541) 17 Sep 17, 20:53
Kommentar
Dr Gamasch? I be drã on bisher gfellt mr's sauguat. Dui Idee, dass mr ausm Huat ziegt als wer vo de andre mr sich an Hällouihn vrkleidet, des hòt mr scho richdich guat gfalla....

D' Edith hòt noml mit mr gschempft. Se hòt gmoint, älles häb-e doch et lescha miaßa - dia guate Besserongswensch fir's Zwoisentle hedde ruich dren lassa kenna. Also mach-e dia widder nui nei:

A meglichscht baldiche Genäsong winsch i dem Zwoisentle! On saumäßich schad dass da et drbei sei kãsch!!
#39VerfasserGoldammer (428405) 17 Sep 17, 21:06
Kommentar
zHällowihn als Gamasche gao - des isch a endressande Idee: bFieß ond vo de Wade aufwäez nackad, des mechd i säeche ;-)
Fier Amis gohd des jebmfalls iibrhaubz idd. Des däd ja als Knie-Gate Furohre mache ond an Aufruehr im ganze Konndenend gea. Do konndeze mea monaddelang dischkriere ond dr Drambb mißd an Haufe Twiddar schreibe *hihi*

#40Verfassermanni3 (305129) 17 Sep 17, 22:11
Kommentar
Ach, wass waare dass graad foahinn fille Imähls ... dii Hällfd hoddisch misse aussem Schbamm-Oadna raussfische ... awwa isch hoddse allegaare rädde känne !

... unn nochmool : Guddi Bässerong fa all dii aame Gäänsja, dii woo grangg gänn senn ...
#41Verfasserno me bré (700807) 17 Sep 17, 22:59
Kommentar
Wii dääds aussiin medd dee Biischa ? Eh baa känndisch meddbrenge ... dii meischde wääre off Änglisch... annare off Frannßeesisch ...
#42Verfasserno me bré (700807) 19 Sep 17, 22:46
Kommentar
Au ja, breng a baar mit. I breng au a baar. Koi Ahnong ob se ebber gfallet, abber wenn net, nemmese widder mit hoim.

Ibrigns, dr Dengs kommt mit.
#43VerfasserGoldammer (428405) 19 Sep 17, 23:04
Kommentar
Manni, wia om älles brengsch du a rots Deifele en dei Poschding deet dieba nei?
Des gfellt mr scho saumäßich guat!!
#44VerfasserGoldammer (428405) 20 Sep 17, 21:16
Kommentar
Oh oh, machemer Biicherdausch? Do kenntich ah a Baar Sachn loswern. :-)
#45VerfasserMiss Anthropy (700297) 20 Sep 17, 22:39
Kommentar
Isch suche graad wass ßesamme ... unn brennge se medd ... :-)
#46Verfasserno me bré (700807) 20 Sep 17, 22:56
Kommentar
Emmrle, do deana send a baar Unicodeblock_Smileys.      
Des Deifele hadd die Nommr U+1F608 (128520)
Jedz seddsch die Nommr uss dr Klammr zwische &# ond ;
ohne Läerzaiche.
Des siechd beim Schreibe so aus &#128520​;
ond beim Läese so 😈

... odr du kobbiersches als Deifele oifach vo doo deana odr vo doo dana raus 🙋

#47Verfassermanni3 (305129) 20 Sep 17, 22:57
Kommentar
Emfall no epper rêiguggt:
I wensch Ui morga a wondrscheana Zeit am See - viel Schbaaß ônd Lacha ônd Schwätza!
Irgendoina/oinr muaß a Virdale fr m mitdrenka, bidde!

Guaznächtlemiddanand!

#48Verfassertwocents (460778) 22 Sep 17, 22:51
Kommentar
I dät's jò gern, Zwoisentle, abber i muaß hoimzus fahra, weil dr Dengs em Donkla et fahra derf.
Nò muaß sich ebber andersch obfera.

Mr denket an di, on mr schigget dr ganz viele huaschdaonderdriggende Waibreischns.
#49VerfasserGoldammer (428405) 22 Sep 17, 23:04
Kommentar
Okeeokee, nocha wäer i mi hald obfre, DuSenzle! Ond i denk oo ganz liebevool ond hailsam an di :-)

Abbdeid ommare neine am Samschdag: Sodele, i gang jiez zom Ohnebuss. Sih ju suhn, ol' Rackuhn ;-))

#50Verfassermanni3 (305129) 22 Sep 17, 23:23
Kommentar
dr Dengs em Dongla ... echt klasse! :-D

Bis nached...
#51VerfasserMiss Anthropy (700297) 23 Sep 17, 10:08
Kommentar
I winsch eich o viel Schbaß.
#52Verfasserbluesky (236159) 23 Sep 17, 11:48
Kommentar
Os wenschmr ui oo vill Schbaß. I hau heid scho arg an ui dengka mea, alz dr Bericht von der Antonowlandong zFridrichshafa komma isch. Des muaß ja a mordsmäßigr Auflauf gwea sei.
#53VerfasserSelima (107) 23 Sep 17, 11:48
Kommentar
Guat widder drhoimt glandet. Han dr Dengs em Donkla guat heimbròcht.
Zwoisentle, i han dr ieber Wòtsäbb zwoi Bildla gschiggt.
#54VerfasserGoldammer (428405) 24 Sep 17, 00:22
Kommentar
I be oo mea dahoi!
Dr Buss isch ganz benkdlech gwe zom Ockdobrfeschdzabfeschdraich. A baar daused Bsoffene hand in die gleich Essbaah nei welle wie i!!!
I be nocha zeje Minudda zom Haubahhof gange ond ind Ubah nei, do isch scho zemle normaal gwe - normal biss uff an Haufe bsoffene Läedrhosedrägar, die wo vo iehre Fehla midde diefe Imberiadekolldeeh ind Ubah neibuggsierd woere send *hihi*
Abr s habbe koir aagschbeid :-)

Schea isch gwe, dass i ui all droffe hao ond oo no femf nuje Xichdr kennegläerned hao :-))
#55Verfassermanni3 (305129) 24 Sep 17, 00:47
Kommentar
Ich glaub's selber nicht, aber ich merke ein bisschen Muskelkater in den Beinen. :-o
Minimus hat heute früh noch einmal gesagt, wie sehr ihr der Katamaran gefallen hat. :-)
Schee war's!
#56VerfasserMiss Anthropy (700297) 24 Sep 17, 10:14
Kommentar
Emmerle, danggschea fr dBildla!
I schreib dr schbätz auf Wotsäpp, wa-e moin wer wer isch.
Etzt mach-e me ferddig fr da Bodaanischa Gadda, muaß ôm zwelfe dieba sêi.

... die wo vo iehre Fehla midde diefe Imberiadekolldeeh ind Ubah neibuggsierd woere send 
Manni, wenn i an Kerle irgendwo nâbugsiera däät, däät-en midd Hend schiaba ond it middam Degoolldeeh ;-))
#57Verfassertwocents (460778) 24 Sep 17, 11:38
Kommentar
Du bisch scho allad a ganz a Raffenierde gwe ;-)))
#58Verfassermanni3 (305129) 24 Sep 17, 12:13
Kommentar
Obs Fleckle wohl au soa Buggsierdirndl hott?

Jô Leitla, schee wars. S'freitme allno, dammer zämma wared und, danne sBrele in echd und sMissi mit de Kälbla honn kennalerna dirfa (waffer nette Kälbla, un waffer a netts Missi!) un dasses Äggsibnale au dabei war.

Freitme, danner wieder guad dahoim glandet sinn. Jetz warte bloßno auf Breles Aruaf. S'isch umma Elfe losgfahra und wohl anno undrwäags.

D'Edith will eich no saga, dasses Brelele grad agruafa hott. S'isch guad dahoim glandet. :)))
#59VerfasserMoi Gab (456541) 24 Sep 17, 16:37
Kommentar
Aah, es Gäwwelsche hadds schonn geschriib ... isch binn aach wedda dehämm ... de Reggwääsch wa schnälla gang alls wii de Hinnwääsch ...

... unn scheen waas geween ... sowool beim Gäwwelsche unn seim Schoose, alls wii aach offem Aussfluuch medd Eisch allegaare ... doo hann eh baa Niggs, medd dänne woo ma sisch schonn seid Joore unn Joore schreiwe duud, änndlisch eh Gesischd griied ...

Dass känne ma gääre nochmool mache !
#60Verfasserno me bré (700807) 24 Sep 17, 17:34
Kommentar
*reinplatz. in die Runde wink*

Was für ein Zufall. Gerade hatte ich an Miss Anthropy gedacht und sehe, dass sie neulich hier gepostet hat. *kein Schwäbisch schwätz könn. überm Teich wink*

@manni3: Hast du mal erklärt, was der Alb- im Albtraum ist? In den letzten Wochen haben meine Schüler interessante Fragen zur Wortherkunft gestellt, aber leider erinnere ich mich nur an die Frage zum Albtraum. Das nächste mal schreibe ich die Fragen lieber auf.

Und jetzt muss ich etwas tun: entweder Hausaufgaben korrigieren oder Basketball spielen. Ich sollte arbeiten, fürchte aber, dass es bald zu heiß wird, mich zu bewegen, also vielleicht zuerst Sport machen. Die Augusthitze haben wir erst Ende September gekriegt. Komisch. Manche Schulen in der Gegend hatten letzte Woche am Nachmittag Hitzefrei. Wir nicht, obwohl in der Schule nur die Fluren (!), die Bibliothek und das Sekretariat klimatisiert sind.

*editier. ein bisschen nachgeholt hab. jetzt ein bisschen schlauer sei*

Ihr habt getroffen? Wie scheee! Vielleicht komme ich nächstes Jahr nach Schwabenland, und auch ich kann an einem Treffen teilnehmen.
#61VerfasserAmy-MiMi (236989) 24 Sep 17, 17:50
Kommentar
Miss MiMile, do würdi mi aba saumessich frein!
#62VerfasserMiss Anthropy (700297) 24 Sep 17, 20:20
Kommentar
*smiling*

Selbstkorrektürle: das nächste Mal

Basketball? Hausaufgaben? Nein. Ich habe mich fürs Aufräumen (dringend nötig) und Briefe schreiben entschieden. Jetzt wird aber die Hausaufgabenlage kritisch, also mache ich mich auf die Socken.

Schlaft schön ihr Schwaben!
#63VerfasserAmy-MiMi (236989) 24 Sep 17, 20:26
Kommentar
Ui! Ii mi ooo, Mimile, zmoal ne desmol idd drbei war!! Ond wann d'Missi mide KÄlbr nochd oo käm ... des wär a SAch!
#64VerfasserSelima (107) 24 Sep 17, 20:36
Kommentar
Also wenn du en Sieda kommsch, Eimimimile, nò machamr uf jeden Fall a Dreffa mit de Schwòbafädler!!!
#65VerfasserGoldammer (428405) 24 Sep 17, 21:56
Kommentar
Des ischs gleiche Brinzib wia beim Menchnr Schdammdisch*: erschd drialat alle eewig ômmanand, ônd wenn dann epper vo auswerts kommt (ônd drôm koi Meeglichkeit zôm Derminvrschiaba isch), dann gaht des ganz schnell middam Dreffa.

*Zledschd be de Menchnr nauchanand middr Schbinaatwachdl, middam AGBle ônd middam eric. An dem gotziga Schdammdischle drzwischa hammr zwoi Moonat ommanandgsandlat ônd dann semmer zu viert daughockt. Schêa isch drodzdem gwêa!
#66Verfassertwocents (460778) 24 Sep 17, 22:31
Kommentar
Ähä, Senzle. Dô isch äbbes dra ;) und s'isch ewig schad, dassda id dabei warsch. Die Healufd aufem Minschdr het deine Bronchia gwieß guad dua. Wia gôhtsdr dischbeziglich eigendlich?

Leitla, henner gmergd, dass sich s'Vegale dô davor druggd hott:
Dr Bohnabutzer Bieneberger hòt amòl da Biehnebutzer Bohnaberger droffa. On nò dr Bohnabutzer Bieneberger zom Biehnebutzer Bohnaberger gsait: Keetsch du mir amòl mei Biehne butza? Nò hòt dr Biehnebutzer Bohnaberger zom Bohnabutzer Bieneberger gsagt: des drifft sich jò guat, nò keetsch du mir meine Bohna butza! Also hen se's ausgmacht, on dr Bohnabutzer Bieneberger hòt em Biehnebutzer Bohnaberger seine Bohna butzt, on der Biehnebutzer Bohnaberger hòt am Bohnabutzer Bieneberger sei Biehne butzt, on älle beide sen zfrieda gwä!

Scheiddreggle, i hon ersch heit dradengkd.

Guada Morga au no! I gang jetz da Schose wegga.

Umma Elfe: Das Schose isch wächale. Jetz gange am Brelele seine Bettbezieg aufhenga.
#67VerfasserMoi Gab (456541) 25 Sep 17, 09:59
Kommentar
Ach schdemmt! Dr Bohnabutzer Bieneberger....
I han me et druggt, i han's bloß vrgessa. Mei Hirn isch doch a Sieb, des wisset-r doch!

Des mitm Busen on de Bußen hemmer jò gschwätzt! Dò hòt dr manni drãdenkt.

Nò miaßamr des mit de Bohna on dr Biehne halt nòchholla wemmer ons mitm Eimimimile dreffet!
#68VerfasserGoldammer (428405) 25 Sep 17, 11:02
Kommentar
Joo, Gäwwelsch, kannschdse joo schläschd drofflosse, bissisch es näggschdemool komme ... :-)

Jedsade mussisch easchdemool dii gannse Billda gugge geen, dii woona allegaare seidd gäschdann Oomennd geschiggd hann ! Danggescheen !
#69Verfasserno me bré (700807) 25 Sep 17, 12:57
Kommentar
Scheißdreggle, i ka mei Wesch grad nommel wäscha. S'hot Flugzeigschbritzr drauf. grrrrr

Vegale, no kaaschjo bis Näggschjohr no fleißig iaba. Wia isch drs eigendlich ganga, am Sunndig?

Und jô, Leitla, i bin id am Wahlergebnis schuld ;)
#70VerfasserMoi Gab (456541) 25 Sep 17, 16:36
Kommentar
Flugzeigschbritzer? Was schbritzd denn vo de Flugzeig uf dei Wesch? Hoffentlich et was i denk....

Am Sonndich isch älles guat ganga on hòt de Leit gfalla, scheints.
#71VerfasserGoldammer (428405) 25 Sep 17, 16:47
Kommentar
Flugzeigschbritzer? Fluigedreck? Muggescheißarla?
#72Verfassermanni3 (305129) 25 Sep 17, 19:21
Kommentar
Doch, desch wa da dengksch! Da Flgublatz Züri isch id weit weg. Voglschiss isches auf alle Fäll id. Honn jetz älls nommel gwäsche und dinna aufghengd. In DS war des gleiche Broblem vor a baar Jôhr au schommel, wose ihre Fliager ibr da Grenz hon greisa lossa, damits am Zürchersee id so läschdig isch.

Freitme, dass des geschd glabbd hot. Bisch an Haupdkerle odr besser, a Haubdmädle !

D'Edith dät no da Manni frôga wella, ob des Minka id vorkunnt. Abr i glaub, da kaasch dei Wesch id so im Freija aufhenge, wia i, oder?
#73VerfasserMoi Gab (456541) 25 Sep 17, 19:29
Kommentar
I henk d Wesch uffm Ballkooh auf ond dribr isch a andra Ballkooh ond mi deichz, dass do nix uff mei Wesch raakudd.
Wenn die Flugzeig zom Lande no z vihl Benzeeh hand, lanze des oo aa. I waiß abr idd, obb des nocha Schbridzar uff dr Wesch geid. Des vrdonschded ja glei in dr Lufd. Do däffsch hald bloss idd uffm Ballkooh rauche, soschd geiz a Exblessiooh! ;-)
#74Verfassermanni3 (305129) 25 Sep 17, 20:42
Kommentar
I honn eigendlich idda an Keroseeen dengkd. Ehrer an Fäkalija und so.
#75VerfasserMoi Gab (456541) 25 Sep 17, 21:36
Kommentar
Es kem druff aah, wie hoech däe Fliegar isch ond ob des idd gfroere wär.
Mei Wohnong isch jebmfalls idd in dr Flugschnaise, heggschdns in däer vo de Hubschraubar, die wo die Vrledzde vor Salzburgar Audobaah in sRechz dr Isar odr ins Bogehausar Krankehaus brenged.
#76Verfassermanni3 (305129) 25 Sep 17, 21:54
Kommentar
Auf alle Fäll isches bä.

Guads Nächtle!
#77VerfasserMoi Gab (456541) 25 Sep 17, 22:05
Kommentar
Huii, wos habdn ihr fer Gschprächsdehmen? Also maane Wesch wurd no ni vo Fäkalija gdroffa. ;-D
(Iss aba aa meischd ieberdacht, so'n Luggsus hamma.)
#78VerfasserMiss Anthropy (700297) 25 Sep 17, 22:10
Kommentar
A komesche Weld do an deam Bodesäe handr scho beinand: S Säewassr isch so saubr, dass koi Alga mea waxed ond dass es koi Felcha nemma geid, weil se idd gnue zom Fresse hand - ond dr Dengar kudd vom Heml raa, dass sGäbele ihr Wesch allad glei zwaimohl midd deam saubre Bodesäewassr wesche mueß - i vrschdanz idd! Abr jebmfalls kaasch am Rase- ond Bloemedengar schbare. Des isch doch oo ebbs :-)

#79Verfassermanni3 (305129) 25 Sep 17, 23:59
Kommentar
Huhuu, Herr Mahr from Uhs, nechd beim Hoifahre isch mr zmohl die Frog komme: Wenn die Jonge von am Elch odr Muhs Kelbr send, was isch nocha bMueddr vo de Kelbr? Ond dr Vaddr? A Kueh ond a Hägl, odr waas?
Die Frog labbr koi Rueg meah, also wennd ebbs waisch, wär i dier fier a fachmennesche Auskombfd räechd dankbar :-)

Jedz wensch i ui allmiddand a guez Nechdle, ond wäe will, kaa se a baar Ahla middnemme - bidde-danke-gäeregschäeche :-))
#80Verfassermanni3 (305129) 26 Sep 17, 00:07
Kommentar
und well geschd koiner dia Ahla me gsäa hot, bedieneme jetz grad ganz uhvrschemd dra. Oh, nixme fr dia andre ibrig?? Machd nix, Ahla schmeggad frisch am beschda!

re: midd deam saubre Bodesäewassr wesche mueß - des schdimmd id ganz. Zlangaarga hemmer Gwellwassr, vo da Hohwachd rab und desch saukalkhaldig und drum hot uns da Schwiegrsoh äbbes Schpeziells in dLeitung in Kellr neibaut.

Manni, wia wärs mit Elch- und Muhs-Babbe/Mamme?? odr isch dr des id wissaschaftlich gnueg?

Ibrigens, mein äggs-AG hotmr wiedramôle a Arbet auf dNas druggd. :)))
#81VerfasserMoi Gab (456541) 26 Sep 17, 09:48
Kommentar
Dann gäbbds graad noch eh baa schbääde awwa frehsche Gummoinbissuus !
:-))
#82Verfasserno me bré (700807) 26 Sep 17, 11:47
Kommentar
O, her damit. Sin dia jetz auno frisch?
#83VerfasserMoi Gab (456541) 26 Sep 17, 16:43
Kommentar
Ei joo, senn dii noch frehsch ... ßhadde noch kääna benuddsd unn eh Fluuschzeisch ess aach nedd drewwa geflooh ...
#84Verfasserno me bré (700807) 26 Sep 17, 17:00
Kommentar
eh Fluuschzeisch ess aach nedd drewwa geflooh - abr bei eis! Heit honne am Schose und mei Neschd frisch bezoga und oin Bezug nommel wäscha dirfa. Uma Zwelfe isch an Fliagr ganz hoch doba vo Züri Richtung Schduegerd gfloga und a Viertlschdund schbätr war da oi Bezug versaut und auf dend Schdiahl, dia wo aufem Balkoo schdanded, hotts au Schbritzr ghett. Des hotmr fei gschdungka und isch a Sauerei.

So, jetz gangemr mit meiner Nicht in Bach zom Nachtessa :))) juhuuuu
#85VerfasserMoi Gab (456541) 26 Sep 17, 17:36
Kommentar
Dann winschisch Eisch fill Schbass !
#86Verfasserno me bré (700807) 26 Sep 17, 17:38
Kommentar
Gäbele, vileichd soddsch de nocha amohl om a Bergola kemmre, wies Emmrle oine hadd. Bloss hald idd midd am Beddle, sondrn am Weschschdendar.
#87Verfassermanni3 (305129) 26 Sep 17, 18:20
Kommentar
@manni Also wenne dei Froach richdich verschdandn hob, heißde Mama voddi Kälber "Kuh" unde Papa "Bulle".

@Gäbele Das middei Wesch tud mir echd Leid! Herdsi so â, als würdesdu den Fluggblan ausdruggn un dei Weschezeidn danâch richdn müsse!
#88VerfasserMiss Anthropy (700297) 27 Sep 17, 22:30
Kommentar
Dann däaffe nua känn Sonndafliisch deßwische komme ...

BeehÄss : Herr Mar from Uhs, dass falld ma graad soo off, wännisch unnsa Nummare soo aangugge ... mia hann unns scheindds am gleische Daach doo beim Leejo aangemälld ...
#89Verfasserno me bré (700807) 27 Sep 17, 22:37
Kommentar
Ähem, des war scho mei zweidsMol midde Âmeldong, Herr Mar from Uhs hadde sogar 169... oda sowas. *no um mei niedrige Numma drauer*
#90VerfasserMiss Anthropy (700297) 27 Sep 17, 22:51
Kommentar
Säehr geäehrder Herr Mar from Uhs, i dank dr räechd sackresch fier die Aufkläerong ond i gfrai mi oobandeg, dass scho mea a so a oogleesz Rädsel däer Menschhaid, des wo mi so arg omdrihbe hadd, a befridegende Andwoed gfonde hadd ;-)
Grueß an deine sieße Kelbla :-))

Hasch du aingdle ondr dr Nommer 169... an andre Name kedd?

#91Verfassermanni3 (305129) 27 Sep 17, 23:02
Kommentar
Ganns frehsche Gunnaachdsbissuus fa allegaare ! hffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffd
#92Verfasserno me bré (700807) 27 Sep 17, 23:37
Kommentar
Guada Morga Schbätzla!

I dät dringend beim Räamanaufdua a baar Helferla braucha !
#93VerfasserMoi Gab (456541) 28 Sep 17, 09:13
Kommentar
Kaa laidr idd helfe - be sell bedirfdeg ...

Guede Moege allmiddad :-)
#94Verfassermanni3 (305129) 28 Sep 17, 09:33
Kommentar
Oh Manni, du und i, zämma simmer schdark ! (id dir, du mir?)

#95VerfasserMoi Gab (456541) 28 Sep 17, 11:21
Kommentar
Ja, schhaffat Ihr all noo?
Reama nâa ônd nei êns Bett! Voar pferleichd no Bfiaß wäscha ...
(zumier) Dene Rendnr mua ma allz eggschdrigg saaga! (/zumier)

Guaznächtlmiddanand!
#96Verfassertwocents (460778) 28 Sep 17, 23:49
Kommentar
Gunnaachdsaahla !
#97Verfasserno me bré (700807) 28 Sep 17, 23:57
Kommentar
Guede Moege allmiddand
ond DuSenzle: an dr Beddschdadd ààklobfe duez oo!
#98Verfassermanni3 (305129) 29 Sep 17, 09:07
Kommentar
Jô, mr sin am schaffa! Abr jetz gemmer a wengle Pfiaß vrdräta, da Melle raucht ;)

Griaßgottle, au no !
#99VerfasserMoi Gab (456541) 29 Sep 17, 14:27
Kommentar
Sodele, jetz binne mitema Großdoil durch und hommers Schdiaganaufgräbsla und ins Neschdganga vrdient. Juhuuu

Guads Nächtle!
#100VerfasserMoi Gab (456541) 30 Sep 17, 01:06
Kommentar
Nocha däffsch dr hendrhäe no a baar Aaala abholle ond di uff de heidege Daag gfraie, wod nemma so vihl sdond hasch!

Wuchenendreame eddzeddera an ui all :-)

#101Verfassermanni3 (305129) 30 Sep 17, 08:42
Kommentar
Merci mei liabs Mannile ! Koim seine Aaala sin so schee wia dia deine !

Heit gemmer am O... sein sechzehnta Geburtsdag feiera. Dia Arbet lonne liega bis näggsch Woch am Di. Am Mo fahremr nôch Schdrôßburg.

Siejuuu.....

Und au no Boschurle a tulle mond :)))
#102VerfasserMoi Gab (456541) 30 Sep 17, 08:53
Kommentar
Booschuurle zrigg an da Laggdükohstahs (odr en da Forrenwair?)
Guatamorggamiddanand an alle!
#103Verfassertwocents (460778) 30 Sep 17, 09:15
Kommentar
DuSenzle, wie gohz deim Hueschde ond wie isch drmidd in dr Arbadd gange?
I wensch dr a xonz Wuchenend :-)
#104Verfassermanni3 (305129) 30 Sep 17, 10:19
Kommentar
I han Bsuch bis zom Dinschdag on komm et drzua dui Dropbox mit Bildla zom filla. Kommt abber nò scho no.
#105VerfasserGoldammer (428405) 30 Sep 17, 12:33
Kommentar
Hi ihr Schwob! Heit war a scheener Dôch. Hab ah grad mei Fodos vo letzdem Wochnend òschaud und mi noamol grfreid. So a scheener Aasflug is des gween!
#106VerfasserMiss Anthropy (700297) 30 Sep 17, 21:11
Kommentar
Ja, ond schea, dass Du oo deine Kelbla middbrochd kedd hasch - so nedde Exemblaar :-))
#107Verfassermanni3 (305129) 30 Sep 17, 22:26
Kommentar
Gnau, mir henn die Kälbla au guad gfalla. @Missi: Wôt abaut kaming ouver for côffi änd gätting akwaintet wiss Mel-Belle änd dschildren wenn Schose änd Ai ahr bäck ät LA änd ße dschildren dount häff tu gou tu skuhl?

Senzle, mr sin grad im BläckForreschd!

Und i mach jetz doch heit scho mit meinera Arbet weitr.

Häff a naiß dei und siejuhhhhhhhh :)

#108VerfasserMoi Gab (456541) 01 Okt 17, 13:14
Kommentar
Das Schwäbische hört sich doch immer mehr nach Englisch an! ;-)
Des kömmer gerne machn, Gäbele!
Vill Schbaß no im Bläck Foreschd!

Neuerdings am Frühstückstisch:
Micromus: Cheetah is the fastest Tier, right Mom?
Minimus, besserwissend: No, the Gepard!!
Micromus, freut sich, schlauer als die große Schwester zu sein: Cheetah is Gepard! That's English!

(es hat sich herausgestellt, dass Minimus "Tiger" statt "cheetah" verstanden hat)
#109VerfasserMiss Anthropy (700297) 02 Okt 17, 17:13
Kommentar
Herr Mar, beim Gäbele kaasch froeh sei, dasse idd Foräh Noahr xehd hadd - ßätz Inglisch Frendsch! :-))
#110Verfassermanni3 (305129) 02 Okt 17, 17:29
Kommentar
I hab jetz o zerscht Tiger glesa.
#111Verfasserbluesky (236159) 02 Okt 17, 17:34
Kommentar
OT - I hedd amohle a ganz an andre Frohg:
Des waxd bei mier zmohl uffm Ballkooh. Vileichd isch ebbs vom Voglfueddr? I haos jebmfalls idd bewussd xäd. S däbe scho endressiere, was des gao isch!

#112Verfassermanni3 (305129) 02 Okt 17, 17:53
Kommentar
manni, doo frooschde amm bäschde mool de Aggaaliinis ... däa kännd dass beschdimmd ! ... unn wann nedd, dann griida dass off jeede Fall erauss !
#113Verfasserno me bré (700807) 02 Okt 17, 18:09
Kommentar
Beim Kälble gfellber dia Formulierung "Cheetah is the fastest Tier ..." bsondrs guat :-)))
Ônd bei "Dschhiitaah" denk-e an an Schempansa, zweggs dr Fernsääähseerie "Daggdarri". Da hat dr oi Aff Dschiitaah ghoißa, dr andre Dschuuhdiih, ônd dr schillade Leew isch dr Klärrnez gweah.

Herr Mar, beim Gäbele kaasch froeh sei, dasse idd Foräh Noahr xehd hadd - ßätz Inglisch Frendsch!

Z Gras kenn-e iebrigenz it. Pferleichd isches ja ebbes vom Ballkahn.

#114Verfassertwocents (460778) 02 Okt 17, 20:14
Kommentar
Dschiidaah    isch doch oo däe Schimbans vom Darzahn gwe - jebmfalls däe vom Dschonni Weißmillar. (Dr Dschonni Weißmillar isch des ondr de Darzähn, des wo dr Schah Konnerih ondr de Dschehms Bond isch, gell!)
#115Verfassermanni3 (305129) 02 Okt 17, 21:52
Kommentar
Manni, hascht recht. I hau dAffa vrweggslat!
Ond dr Weismiller isch amôle middam Aff (also middam echda, it middam Rausch) ônd mit seim Weib em Fernseh gwea. Dem Aff isch ôndram Indrwjuh langweilig worra ...
(Z Widjoh derf-e scheinz it vrlenka - guuhglat halt emfall "Weissmüller Sportstudio")
#116Verfassertwocents (460778) 02 Okt 17, 22:15
Kommentar
Däa Schimmbanns inn Daggdarri hodd awwa Schuudi gehiis ...
#117Verfasserno me bré (700807) 02 Okt 17, 22:24
Kommentar
Dschuuhdi han-e ja au no gwisst, abr Dschiitaah han-e drzugmooglat.
#118Verfassertwocents (460778) 02 Okt 17, 22:48
Kommentar
Isch hodd joo biss foagäschdann nedd gewissd, dass Goldammer ach eh reschdischa Noonaame senn kännd ... awwa es waa änni im Fäanseen, dii waa Diafleescherenn, inneme Zoo, dii hodd soo gehiis ...
#119Verfasserno me bré (700807) 04 Okt 17, 22:25
Kommentar
Des kaan i mier gued voerschdelle.
Abr dass ebbar wirkle mibbm richdege Name im richdege Läebe No-me-breh haißd, gloob i idd ;-)))
#120Verfassermanni3 (305129) 04 Okt 17, 22:48
Kommentar
Hällouw liabe Schbätzla. Zonn scheint, sHimmele lacht und bei wems theoriig isch, dem schigge davo äbbes zua!
#121VerfasserMoi Gab (456541) 07 Okt 17, 11:27
Kommentar
Hällouw labe Schbätzla. S'soicht...
#122VerfasserMoi Gab (456541) 08 Okt 17, 12:48
Kommentar
Hallouw Gäbele.
's soicht et.
Drotzdem isches nemme so wirklich ganz subber gmietlich en dr Pergola zom Schlòfa.
I glaub, i komm so ganz allmählich en den Entscheidungsbrozess, wammer nei ganget.....des kã abber scho no a Weile daura.
#123VerfasserGoldammer (428405) 08 Okt 17, 18:55
Kommentar
@ manni # 112:
Des kennt Hirse sei - des findt ma au im Voglfuada.
#124VerfassercutYes (849789) 08 Okt 17, 20:10
Kommentar
Haglar, desch Hirse!
Danke cutYes, dass da des noml ufgnomma hòsch. I han dui Fròg vom manni iebeläsa ghett.

(Keetsch au nòch dr Glärong der Hirsefròg weider drbeibleiba, Grießgottle!)
#125VerfasserGoldammer (428405) 08 Okt 17, 20:34
Kommentar
(Jô, des wär nett)
#126VerfasserMoi Gab (456541) 08 Okt 17, 20:41
Kommentar
Des wär nett, au ganz ohne Klammra dromrom!
#127Verfassertwocents (460778) 08 Okt 17, 22:04
Kommentar
Ja, noch deam, was i so im Guhgl fend, isch des Bflenzle a Hirse. Do geiz scheinz zemle ondrschidleche Sordda midd am ondrschidleche Aussäeche vor Rischbe. Dank ui schea, Kaddjessle ond Emmrle :-))

Kaddjessle, l konnd ja noo a baar Bflenzla vom Voglfueddr foddegrafiere, dassd no efdr in eisr Schnierle reiluegesch ;-))
Mier däded eis all gfraje!

#128Verfassermanni3 (305129) 08 Okt 17, 23:04
Kommentar
Wia gôhtsen eingentlich dem Ahornbämmle, Manni. Hôts den hoißa Sommr ibrläabd?
#129VerfasserMoi Gab (456541) 09 Okt 17, 12:09
Kommentar
Gäbele, des isch scho lang eigange - beim äeschde Froschd vo de Eishailege, glob i. Wahrscheinz hadz zweneg warme Bode vo ondarauf kedd.
#130Verfassermanni3 (305129) 09 Okt 17, 20:33
Kommentar
Ach schad! Was hòsch noml draus schreinera wella, wenn's graoß worra wär? En Disch?
#131VerfasserGoldammer (428405) 09 Okt 17, 20:52
Kommentar
Ja, a Dischbladde odr - wenn is idd vrwaaded hedd, bis a in so a viezg-fuchzg Jäehrla groeß gnue isch - an Hamarschdiehl ;-))
#132Verfassermanni3 (305129) 09 Okt 17, 21:15
Kommentar
Hótr denn nò jetz wenigschdens an Zãschdocher greicht, wenn scho koi Dischbladd?
#133VerfasserGoldammer (428405) 09 Okt 17, 22:22
Kommentar
Joo, dass waare draurische Billdscha fonn dämm aame fafroorene Bäämsche ... sällbschd fa eh Zaanschdoche waas noch ße jung .... :-(
#134Verfasserno me bré (700807) 09 Okt 17, 22:40
Kommentar
draurische Billdscha fonn dämm aame fafroorene Bäämsche??? - Hä, honne äbbes vrbassed?

Guads Nächtle und schlôfed guad :)))
#135VerfasserMoi Gab (456541) 09 Okt 17, 23:18
Kommentar
Gunnachdsbissuus !
#136Verfasserno me bré (700807) 09 Okt 17, 23:31
Kommentar
Boah, wa muene etz au dôdrvo halta? Zwoi Däg koin gotziga Beidrag, koi Nixle idda. Senner alle schbrôchlos? Odr grängkalader?

Hei, sHimmele isch blau! Zonn scheint! S'Läaba isch schee. Ma mueßes sich bloß ofdgnua sälbr saga.

I winsch eich älle a schees Dägle!

D'Edith winschd eich auno a guads Nächtle :)
#137VerfasserMoi Gab (456541) 12 Okt 17, 10:16
Kommentar
Schlaf guad, sGäbele!

Hier wars ah a scheener Dâch. A scheener Dâch zum Rasenmeen. Middem halbgabbuddn Rasenmeer. Ich hab mir en nei'n gewünschn, bin aber no ned bereid, so'n Rohbodder zu kaffen.

So, nei mid mir ins Elchneschd. Guds Nächdle zamm!
#138VerfasserMiss Anthropy (700297) 12 Okt 17, 22:18
Kommentar
Schloofend gudd allegaare unn dräämen wass Scheenes ! :-)
#139Verfasserno me bré (700807) 12 Okt 17, 23:48
Kommentar
Kaaner draut sich am Fritig am drittzehnta ?
Hm, i schtell amol a Fròg: kennt jemand a sichere Sita im wewewe wo ma Bildr uffalada kann ? Manni, bilder-hochladen.net goht nümm bi miar, i hon's letschdns brobiart, aber dia schick amr kan Link nümm, und min Fairfogs set dass des ka sichre Sita sei...sitdem i döt gsi bin und brobiart hon, kriag i oh jeda Tag an Huufa späm meils...
#140Verfasserkarink (659752) 13 Okt 17, 11:07
Kommentar
Karenkle, do kaa ma Bildr sogaar in groeße Gräeßa hoechlade: http://www.filehosting.at/

Laut Auskombfd säehr sichr:
http://www.senderbase.org/lookup/?search_stri... "webreputation: neutral, traffic (last day): +370%"!!!

Karenkle, wo bisch grad - in dr Haubdschdadd?

#141Verfassermanni3 (305129) 13 Okt 17, 12:34
Kommentar
Danke vielmòl Manni, denn brobiar i des amòl uus ! Jô, bin ir Haubdschdadd, aber nümm grad i dera wo Du grad bisch :(
#142Verfasserkarink (659752) 13 Okt 17, 13:13
Kommentar
I han a dropbox. Desch soviel i woiß au a seriöses Gschäft. Dò kannsch Bilder neischdella on freigeba on dr Link vrschigga. De koschdalose Wersjo isch halt et so groß, aber firs Normale geniegt des scho.

I ben grad no a Schdendle em Garda gwä on han gmäht, Sacha zrigggschnidda on Õgraut rausgmacht. Jetz ben-e he, aber zfrieda: 's Zuig isch gmacht on i han dichdich Kaloria vrbrennt.
#143VerfasserGoldammer (428405) 13 Okt 17, 17:01
Kommentar
I bin ah grad im Garden gewee un hab zamm mid Minimus lauda Blumazwieble gepflanzd. Ieber 50 Schdick!
#144VerfasserMiss Anthropy (700297) 13 Okt 17, 17:25
Kommentar
Schee! Hoffentlich fendet's d' Meis net als Winderfudder...i han dò scho de schenschde Ieberraschonga erläbt....

#145VerfasserGoldammer (428405) 13 Okt 17, 17:30
Kommentar
Dann kann joo jedsde ess Friijoa komme ! :-)
#146Verfasserno me bré (700807) 13 Okt 17, 17:49
Kommentar
I war au im Garda, aber i war faul. I honn gläasa - bin jetz am segsda Buach vo derra Flavia de Luce-Serie, un sgfalltmr all no meh.

D'Edith moint sei kuahnacht dussa.
#147VerfasserMoi Gab (456541) 13 Okt 17, 20:26
Kommentar
Eine Zwiebel (Zwiwwel fürs Bréle) ist im Maulwurfsbau gelandet; bin gespannt, ob die's bis Frühling überlebt.
#148VerfasserMiss Anthropy (700297) 13 Okt 17, 20:53
Kommentar
Isch do idd äjer bFrog, obs bMaulwirf ibrläebed? ;-)
Die arme Vichrla!
#149Verfassermanni3 (305129) 13 Okt 17, 21:02
Kommentar
Ähem, der Maulwurf ibrläebed wohl alles! ;-P
#150VerfasserMiss Anthropy (700297) 13 Okt 17, 21:18
Kommentar
Solang's an Maulwurf isch on koi Wiehlmaus! De meischde Dreggheifa sen nemlich et vo Maulwirf, sondern vo Wiehlmeis! Maulwirf sen reladiv selda.
On a Wiehlmaus macht mit Sicherheit a schees Zwieblsibble aus deine Bloamazwiebl!
#151VerfasserGoldammer (428405) 13 Okt 17, 22:23
Kommentar
Oh, mi machd an Zwieblkuacha a, abr ohne dia blede Schbeggbolla dinna.

Boschurle au no :)))
#152VerfasserMoi Gab (456541) 14 Okt 17, 08:55
Kommentar
Zwieflkueche - däe vo de roede odr de gäele Dulbezwifl, odr amend däe vo de Herbschzeidlosa? Vo deane wäeschd schdiislhai *hihi*

Bo Sammdile :-))

#153Verfassermanni3 (305129) 14 Okt 17, 09:26
Kommentar
Henner des scho gsäh?
Desch doch allerhand!!!!!!!!!
#154VerfasserGoldammer (428405) 14 Okt 17, 16:37
Kommentar
Allerhand!!!
#155Verfasserkarink (659752) 14 Okt 17, 16:59
Kommentar
:-O
#156VerfasserMiss Anthropy (700297) 14 Okt 17, 19:24
Kommentar
au :-O

Hübschlerin, waffer a nette Bezeichnung...

Bo dimàschle !
#157VerfasserMoi Gab (456541) 15 Okt 17, 11:10
Kommentar
Boschurle. S'herbschdaled !
#158VerfasserMoi Gab (456541) 17 Okt 17, 10:46
Kommentar
... unn dii Sonn scheinnd eh bissje ...
#159Verfasserno me bré (700807) 17 Okt 17, 10:48
Kommentar
Bei ons isch schdrahlend blaur Hemmel und Zonn scheind wia ned gans reachd. So kennds bleiba bis Abril 2018.
#160VerfasserMuggaseggale (1004776) 17 Okt 17, 14:22
Kommentar
Aha, und wo isch des nommel?
#161VerfasserMoi Gab (456541) 17 Okt 17, 16:46
Kommentar
ÔmmÔlmrômm.*
Griaßde Muggaseggale, long taim no siih!

* zMuggaseggale ônd i sênd e dr gleicha Schual gweah, sSeggale oi Klass ieber mier. Odr so.
#162Verfassertwocents (460778) 17 Okt 17, 21:44
Kommentar
Muggaseggale ist ein toller Nick und ein tolles Wort. Habe ich im Fruehling zum ersten Mal (und dann mehrmals) gehoert von der Chorleiterin, mit deren Chor wir "Carmina Burana" aufgefuehrt haben.
"A Muggaseggale schneller" sollten wir spielen, oder "a Muggaseggale leiser". :-}
#163VerfasserMiss Anthropy (700297) 17 Okt 17, 22:02
Kommentar
Danke, Senzle :))

In Ulm und um Ulm und um Ulm herum

#164VerfasserMoi Gab (456541) 17 Okt 17, 23:03
Kommentar
Griaß Goddle Senzle,
i han achdasibzg Abi gmachd. Ond du?
#165VerfasserMuggaseggale (1004776) 18 Okt 17, 14:03
Kommentar
Zwoi Jauhr schbätr, achzge.

Wia gaht's dr? Bisch no en dr Bolliddig aggdif?
#166Verfassertwocents (460778) 18 Okt 17, 16:28
Kommentar
Guada Morga,
heid omma virdlneine gohts vom Gschäffd weg end Greisdagssitzong. Mol gugga ob was gscheids drbei rauskommd.
Schdadrad en Senda mache au no. Do gohts abr erschd näggschd Woch weidr. Ond am End von dr näggschda Woch hanne no a Konzerd mitm Akkordeonorkeschdr. Also emmer was zom schaffa.
An scheena Dag eich älle.
#167VerfasserMuggaseggale (1004776) 20 Okt 17, 06:54
Kommentar
Sendepause dr Dag ieber....aber jetz wensch i doch älle a guats Nächtle.
Wer no Aala braucht, kã sich vrdrauensvoll an dr manni wenda.
#168VerfasserGoldammer (428405) 20 Okt 17, 21:32
Kommentar
Des mache doch glatt. D'Bagga naheb und a guads Nächtle winsch. :))
#169VerfasserMoi Gab (456541) 20 Okt 17, 21:49
Kommentar
Von dr Zugsdchbitz isch as Gipflkreiz verschwunda.
#170Verfasserbluesky (236159) 21 Okt 17, 12:42
Kommentar
It vrschwonda, dau wießba it, wo's etzt isch (außr dene wo's gschdohla hand).
Abr 's isch it do dramaddisch - s Kreiz isch oadale abmondiert worra, weil's rebariert werra soll. Be deara ganza Bauarei dau dooba isches em Mai vomma Kran beschädigt worra.
(zumier) Ônd dene ganze Durischda, wo em Sommr auf dZugschbitz sênd, habba des Kreiz no zoiga miaßa. (/zumier)

"Vrschwonda" isch nadierle viel reißrischr - wia en dr Bleed-Zeoidông ...

#171Verfassertwocents (460778) 21 Okt 17, 16:02
Kommentar
Also, en dem Fall muane em hemele beischdanda. Fir mi isch "vrschwonda" a ganz normale Ausdruggsweis, wenn ebbes nemme dò isch on mr nix drieber woißt, on hòt nix Reißerischs odder Bleedzeidongshafts.
#172VerfasserGoldammer (428405) 21 Okt 17, 16:38
Kommentar
Emmerle, Du schreibsch ganz richdig: ebbes isch "vrschwonda", "wenn ebbes nemme dò isch on mr nix drieber woißt,"
Des Niggs-Wissa isch entscheidend!

Der "mr", wo niggs woiß, isch abr it dr Leasr vo dera Meldông (der woiß nadierle niggs, sonsch däät-r wahrscheinz it leasa), sondrn dr Oigadiemr/Besiddzr. Ônd i glaub scho, dass de Zuaschdendege auf dr Zugschbitz gwisst hand, dasd-d des Kreiz abbaut wedd zôm Rebariara.
#173Verfassertwocents (460778) 21 Okt 17, 17:09
Kommentar
I hen mr scho denkt, dasses abmontiert ham zur Repratur, hens abr jetz erst en dr Zeitong glesa. Ond es sieht halt komisch aus, wennsch jedn Tag an Rundblick nimmsch von dr Zugschbitz ond pletzlich isches Kreiz nemme do.
#174Verfasserbluesky (236159) 21 Okt 17, 17:38
Kommentar
*Erbsa zehl*
I gang amòl drvo aus, dass es hemele als dr Schreiber vo dr Meldong zom Zeitponkt des Schreibens et gwißt hòt wo des Greiz nãkomma isch, on fir mei Schbròchgfiehl war des dòrom wirglich a vellich neidrale Mitdeilong vom hemele seira Beobachdong, dass des Greiz nemme dò isch.
Andersch gsait:
Fir mir isch "vrschwonda" en soma Kondegscht 100 Brozent sinoniem mit "nemme dò", on der wo feschdschellt, dass ebbes nemme dò isch wo mr's susch äll Dag hòt seha kenna, kã seira Vrwonderong dòdrieber ohne jede reißerische Ieberhehong mit dem Satz "Des Greiz isch fei vrschwonda" zom Ausdrugg brenga, on zwòr ganz on gar õabhengich drvo ob dr Eigatimer woiß wo's nãvrschwonda isch odret.

Scheints hemmir oifach a ondrschiedlichs Vrschdendnis vo dem was "vrschwonda" ausdriggt.

(D' Edith mecht no saga, dass se scho lenger nemme d' Webcam vo dr Zugschbitz ãguggt ghett hòt on grad äba reglrecht schockiert gwä isch, wia wiascht 's deet oba aussieht mit dera Bauschdell! Desch jò richdich furchbar, was se dò nufmondieret!!)
#175VerfasserGoldammer (428405) 21 Okt 17, 17:50
Kommentar
Doo ess de Lingg nochmool https://zugspitze.panomax.com/ ... jedsade esses graad äwwe noch häll genuch fa se gugge ...
#176Verfasserno me bré (700807) 21 Okt 17, 18:13
Kommentar
Schdellet eich vor, i han grad d' Pergolabettla reigholt.
Mir sen boide gsondheitlich a weng ãgmatscht on heit Nacht soll dr Räga on d' Kelde komma. Des hòt ons d'Entscheidong leicht gmacht.

#177VerfasserGoldammer (428405) 21 Okt 17, 18:27
Kommentar
Grad fellt mr uf, dass dr manni scho a Woch lang nemme dòhenna gwä isch!!!!
Woiß denn ebber ebbes vonem??
#178VerfasserGoldammer (428405) 21 Okt 17, 18:29
Kommentar
Noi, i woiß au niggs. Er wird doch it den Zwieblkuacha gessa hau?
#179Verfassertwocents (460778) 21 Okt 17, 18:37
Kommentar
Noi, koin Zwiflkueche idde - an Kaisarschmarre :-))

Ond voersorglech lass i a baar Ahla doo. S Gäbele däff als äeschde dBagge naahebe ;-))
#180Verfassermanni3 (305129) 21 Okt 17, 20:12
Kommentar
Mai Guddness, jetz hòt's abber an donderschlächticha Rombler dao vo dem Schdoi der wo mir vom Herza gfalla isch.....
I schdell me schoml en d' Reihe hender's Gäbele...
#181VerfasserGoldammer (428405) 21 Okt 17, 20:34
Kommentar
Graad wolldisch saan, dassisch doch graad wooannaschda noch wass fonnem gelääsd hodd unn dassischem Beschääd gesaad hodd, doo siinisch dassa doo ess ...

Mei Eedidd schiggd noch Gunnaachdsbissuus unn winschd scheene Drääm ! .-)
#182Verfasserno me bré (700807) 21 Okt 17, 21:13
Kommentar
War grad au auf da Zugschbitz. Ma sieht id viel, s'isch glaub näablig.

Vorher, wommer nôch da Ausbauschdregga Richdung See gfahra sin, un bletzlich des scheene Wässerle vor uns gläaga isch, honne ganz arg ans Brélele denkga miassa und an eich und an den schenda Dag mit eich in Konschdanz. S'freitme allno.

Me schoamôle a denne koschbare Aahle bedien. Dankschee, Manni (schö tähm)!. Vegale, kaasch aufrugga.

#183VerfasserMoi Gab (456541) 22 Okt 17, 15:16
Kommentar
Boschurleeeeee !
#184VerfasserMoi Gab (456541) 23 Okt 17, 10:46
Kommentar
Bohsoaarlö!
Foersichzhalbar glei amohl a baar Ahla midd femf Millemeddrbard debbenier fier die örly Zom-Eleckdroneschraschle-dSchdiegnaufschbrengarla :-))
#185Verfassermanni3 (305129) 24 Okt 17, 20:10
Kommentar
Dankschee. I nimm gleiamôle 99% davo - ma soll de guade Sacha jô id vorkomma lossa.
#186VerfasserMoi Gab (456541) 24 Okt 17, 20:25
Kommentar
Pffd, zweggs oim Brozend schdell-e me it en dr Roihe âa !
#187Verfassertwocents (460778) 24 Okt 17, 22:29
Kommentar
Schmaddsa ... genuch fa allegaare ! :-)
#188Verfasserno me bré (700807) 24 Okt 17, 22:34
Kommentar
DuSenzle, ond wenn i des oi Brodzend uff an halbe Millemeddr raaschneid, dass bessr kredzd?
#189Verfassermanni3 (305129) 24 Okt 17, 22:48
Kommentar
Wenn des Senzle jetz des vrkirzde Brotzendle gnomma hòt gang i widder leer aus.
Also Gäbele, i muaß jetz oifach mòl saga, neinaneizg Brotzend vo de Aala abschlaucha isch scho a weng õvrschemt, moinsch edda?

#190VerfasserGoldammer (428405) 24 Okt 17, 22:53
Kommentar
Emmrle, i hao die rasierde Hoor aufkebd. Wend widd, kaasch deim Dengs midd am Seckondekläebar die vierehalb Millemeddr ins Xichd* babbe :-))

* odr an andre endressande Blädz
#191Verfassermanni3 (305129) 24 Okt 17, 23:24
Kommentar
Dankschee, manni, abber em Dengs sei Bärtle isch au ohne deine seckendhänd Barthòòr vellich ok on hòt a sehr ãgnehme Habdick.
#192VerfasserGoldammer (428405) 25 Okt 17, 10:02
Kommentar
*hihi* guade Idee, Manni !

Wäga denne neinaneinzg Prozent: I honn jô bloß gmoind, ma sodd dia Ahla id vrkomma lossa. Woher soll i riacha kenna, danner am gleich Dag no reiluaged?

Boschurle! Zonn scheint. I bin heit irgendwia uruig im Innerschda. Scheißdreggle :(
#193VerfasserMoi Gab (456541) 25 Okt 17, 10:02
Kommentar
Des kenni, Gäbele. Bei mir vrsurrt des nò au wieder. Oifach aussitza. Ebbes Schees doa, nausganga. Warda bises vrgòht on net so hoch henga.
#194VerfasserGoldammer (428405) 25 Okt 17, 10:12
Kommentar
Merssi, Vegale. Dei Wort in Gäbeles Ohr (hot nix mit blassfemmiara zdua - i hear bloß auf die). Moah :)))
#195VerfasserMoi Gab (456541) 25 Okt 17, 10:17
Kommentar
Di Unrue dess Herzens - so isch des hald hee ond daa bei deane gembresche jonge Weibr *hihi*

Geniiße ess, Gäbele, solangs do isch :-)

#196Verfassermanni3 (305129) 25 Okt 17, 10:19
Kommentar
Ohhh, a Wort woni id kenn: Gembresch

Wa hoißt des?
#197VerfasserMoi Gab (456541) 25 Okt 17, 10:27
Kommentar
Gäbele, des hammr scho amohl dischkrierd voer femf Johr ond schdohd im Wäedrbuech:
sSchdickle hadd gmoind, die biedißdesche Luddrahnar däebed soebbas idd kenne, weil Dr piedisdische Wirddabergre hot fir so Kendereia koi Zeit. On selbst wenn'r Zeit hett, no dät sich des net ghera, 's wär wahrscheintz net "gottgefällig".

#198Verfassermanni3 (305129) 25 Okt 17, 11:09
Kommentar
Danggschea frs raussuacha, Manni!
Selbigsmol hats Emmrle a schwäbischs Wort fr "albern" gsuacht ghett

#199Verfassertwocents (460778) 25 Okt 17, 12:53
Kommentar
Asssooo und Vrgeltsgott. Desch scheinz dômôls ammer vrbeiganga.

D'Edith moint no, s'Senzle sei gwieß gembrescher ass i !!
#200VerfasserMoi Gab (456541) 25 Okt 17, 12:54
Kommentar
Fembf Jauhr isch ja au a langa Zeit ;-))

D'Eddid moint no, dass-d se gwieß it gembschegr isch wias Gäbale
#201Verfassertwocents (460778) 25 Okt 17, 12:56
Kommentar
Komm du môl in mei Altr!

So, da Schose und i genn jetz glei a baar Mebl hola bei meim großa Briaderle.

Siejuuuuuuuuuuu
#202VerfasserMoi Gab (456541) 25 Okt 17, 13:04
Kommentar
Gäbele, obwohl dui Diskussjo seinerzeit vo mir ãgschdoßa worra isch, han i's au komblett vrgessa ghett. Isch halt nemme dees wemmer a Hirn wia a Sieb hòt....

I winsch dr a vrgnieglichs Meblhola, wenn's meglich isch...i sott me zom Butza ufraffa. Onser sauguade Butzfrau dia wo mr ons ghollt hent vor drei Jòhr wo-s em Dengs so schlecht ganga isch (glaubetr dees au, dass des drei Jòhr her sei soll??), isch den Sommr en Rende ganga on jetz machemr's widder selber....
#203VerfasserGoldammer (428405) 25 Okt 17, 14:46
Kommentar
Scho mea drei Johr!! Des isch ja faschd idd zom gloobe, so gued isch mr des no in Erinnrong. No denked no efdr draa ond gfraijed ui :-))
#204Verfassermanni3 (305129) 25 Okt 17, 17:41
Kommentar
Des demer. Wemmer wanderet odder zsema en dr Schdadt send oder so Sacha, nò saga mr ällaweil: des heddamr vor drei Jòhr au et kenna! On fraiet ons, dass mrs kennet.
#205VerfasserGoldammer (428405) 25 Okt 17, 18:50
Kommentar
:-)))
#206Verfassermanni3 (305129) 25 Okt 17, 19:08
Kommentar
Gunnaachd allegaare ! Schloofen gudd unn dräämen wass Scheenes ... unn nämmen noch eh baa Schmaddsa medd !
#207Verfasserno me bré (700807) 26 Okt 17, 23:17
Kommentar
Boschurle me Scherrile :))

Leitla, s'wird hoimelig am See!
#208VerfasserMoi Gab (456541) 27 Okt 17, 10:51
Kommentar
Mit de nuie alde Mebl? Odder henner a kuschelichs Näbelwedder heit?
Bei ons isch dr wiaschde kalde Räga jetz weitgehend durch - der hòt ons onser Friehschdigg en dr Schdadt vrmasslt heit. Mr hend oifach koi Luscht zom Radla ghett uf nichdrna Maga en Wend on Räga...nò hemmers ons drhoimt gmietlich gmacht.
#209VerfasserGoldammer (428405) 27 Okt 17, 11:19
Kommentar
Mit de neije, alde Mebl: a Biffe, a Kommod, an Disch, a Sofa - und näggsch Woch holermer nommel äbbes. Wauwie, wia hemmer des bloß vrdient. Scheeeee.....

Bei eis isch a Abrillaweddr. Mr warded an droggna Moment ab und nô fahremr die Säck voller "gfallene" Blädder an da Bauhof. Nôjô, der machd eh ersch am Dreie auf, vielleicht scheint nô Zonn.

I bin jetz scho am achta Flavia-Buach. Demnäggschd konnt sneinte raus. Des muene au honn. Endschbannte Hirnläggtüre ;)

Hosch eigendlich schommel äbbes vom Fredrik Backman gläasa? Desch au a erholsame Läggtüre.
#210VerfasserMoi Gab (456541) 27 Okt 17, 13:31
Kommentar
I ben mitm zwoida Flavia-Band eigschdiega, weil dr erscht em Indernet koine so guade Gridigga hòt. Velleicht läs-e dr erschde hendadrei.
Backman kenn-i et bisher.
#211VerfasserGoldammer (428405) 27 Okt 17, 13:56
Kommentar
Vegale, wenn da den moinsch, wonedr geschengkt honn, no isches da Dritte!

Boschurle, Schbätzla! I hoff iahr sinn älle gsund und gfräßig ;)
#212VerfasserMoi Gab (456541) 28 Okt 17, 10:09
Kommentar
S gfräßeg sei kudd mibbm xond sei, Gäbele *hihi*

Wäa no idd eikoofd hadd, sodz so langsam aagao: Konsummreame nauf!!
#213Verfassermanni3 (305129) 28 Okt 17, 12:27
Kommentar
Guuddei meits, ich kränkl wieterhin dòhi sit i idr "Haubdschdadd" 3 Wocha lang schò mit hartnäckiga Vira und Bakteria z'kämpfa ket hon...abr gfrässig wär i - immer:-) i hoff mine Schdimm haltet hüt und morn no durch für's Jòhreskonzert vom Kor...Nüt tua und läsa wär oh mòl wiedr schö. A guets Tägle!
#214Verfasserkarink (659752) 28 Okt 17, 12:27
Kommentar
Was sengetr, karinkele?
I wensch dr guats Gelinga on a guats Schdimmle!
#215VerfasserGoldammer (428405) 28 Okt 17, 15:05
Kommentar
Ond allad schea in de Beckebode schnaufe, gell :-)
I druck dr dDaume, dass d idd in dr Genneraalbause hueschde muesch, Karenkle!
#216Verfassermanni3 (305129) 28 Okt 17, 18:38
Kommentar
Und mit Salzwassr gurgla (halt id grad währendem Singa).
#217VerfasserMoi Gab (456541) 28 Okt 17, 20:21
Kommentar
d'Stimm hòt ghalta i dr Generalbrob vorig, oh i dr Höhe, aber saukalt isches i'dera Französischa Kircha...

Emmerle, eppas ganz "Katholisches"...und des in zwana ur-reformierta Kantön :-): D'r zwaraviarzigschte Bsalm vom Mendlssohn (uf da Nòta stôht übrigens "Stuttgarter Mendelssohn" Usgab Urtegscht - dò hôn i schomol an di denka müesa) und denn vôm Pudschini d`Mäss für viar Schdimma mit Orcheschtr ....des vò üsrm Dirigent odr an Teil davò.
Manni, dr Huaschda hôn i schò i dr Haubtschdadd zrucklô, drfür hôn i a Näba/Schdirnhöhlaendzündig mit gnò ket.

dEdit hòt grad no gsaha dass i mim Manni hüt schò sünchròn gse bin ! :-)
#218Verfasserkarink (659752) 28 Okt 17, 20:43
Kommentar
Karenkle, nocha dailebrs:   ⚫ ⚫  :-)
#219Verfassermanni3 (305129) 28 Okt 17, 21:40
Kommentar
Dankr schön, so herzig ! *bewunder"
#220Verfasserkarink (659752) 28 Okt 17, 23:33
Kommentar
hfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffds !
#221Verfasserno me bré (700807) 28 Okt 17, 23:38
Kommentar
Karenkle, a Näba/Schdirnhöhlaendzündig isch oo nix gscheiz, äjer mo mendr als a Hueschde. Guede Bessrong ond scheane Konzerdr :-)

Guez Nechdle allmiddand! Mier kenned a Schdond lengr schlofe wex dr Schdreichong vo dr Sommrzeid :-)
#222Verfassermanni3 (305129) 29 Okt 17, 00:38
Kommentar
I wart grad no, bis i dia Schond wiedrkriag, wo ...
#223Verfassertwocents (460778) 29 Okt 17, 03:51
Kommentar
... mr Ende Merz nausganga isch.

#224Verfassertwocents (460778) 29 Okt 17, 03:00
Kommentar
Glatt: dr Leo hat scheinz ôm zwoi nomml d Sommrzeit êigfiehrt ônd dUhr ôm a Schdônd vorgschdellt. Etzt ôm oina zurugg, ônd dann fehlt bloß meah oina zu´rugg, bis wiedr Wentrzeit isch ...
(Wer's it vrschdaht, soll oifach auf de Zeita vô meine Pouschdings gugga. Dr Radjoh ônd dr Kombjuhdr moinat, 's sei grad kurz nauch zwoi.)
#225Verfassertwocents (460778) 29 Okt 17, 03:06
Kommentar
Du bisch scho a ganz a Raffenierde, DuSenzle. De ganze Oischdoi on zei Relladifedäzdeorii uff de Kobf gschdelld ond ausdrixxd ond de LEO glei midd. Do wäerzese mea a Weile vrkobfe mieße, die deoreddesche ond brackdesche Fisickar *hihi* - onz Dorrisle oo :-)

Guez Moegele allmiddand!

#226Verfassermanni3 (305129) 29 Okt 17, 07:30
Kommentar
ZDorisle hat's scho kabbiert - Schwauba sênd halt Käpsala ... ;-))

Guatamorgamiddanand!
#227Verfassertwocents (460778) 29 Okt 17, 08:55
Kommentar
Toll, zwoisentle! A sauguade Demonschdrazjo vo dr Zeitomschdellong. I fròg mi jetz bloß ois: bisch du egschdra ufblieba zom des so schee nãzomgriaga, odder hòsch du a schlòflose Naacht odder a weng bräsenile Bettflucht ghett....??
#228VerfasserGoldammer (428405) 29 Okt 17, 09:59
Kommentar
Hoffndle koi Hueschdeaafall idd, zNachd ommare drui - eeeh... zwai :-)
#229Verfassermanni3 (305129) 29 Okt 17, 10:06
Kommentar
Boschurle! Zonn scheint, sHimmele isch blau :))
#230VerfasserMoi Gab (456541) 30 Okt 17, 09:20
Kommentar
grao! Soschd wies Gäbele :-)
#231Verfassermanni3 (305129) 30 Okt 17, 10:27
Kommentar
Blau! Wia bei zGäbales!

D'Eddid moint, se sei grad ômÔlmrômm.
#232Verfassertwocents (460778) 30 Okt 17, 13:02
Kommentar
Ooh blau mit a baar Schlairwolka, abr saukalt ! I mag nò net dr Winter hò...

d'Edit dät nò amerka, dass Domatastöck nò grüene Frücht trägan...

#233Verfasserkarink (659752) 30 Okt 17, 14:16
Kommentar
Hasch a Sorde midd greane Domada koofd, Karenkle? S gäb o noo schwaaze ond gäele   :-)

DuSenzle, schdanded die Olma zOlm ond om Olm ond om Olm rom noo, odr hadz dr Schdurm omgwaodled?

#234Verfassermanni3 (305129) 30 Okt 17, 14:25
Kommentar
Die gäla homr schò mehr odr wenigr abgässa, a baar schwarze hängan oh no, abr dia grüena wäran entwedr rot oder knall-oransch - niamand wass sò recht, wasfr a Sorte des isch. Villichd hômr eppas krüzt ohne des z'wissa ?
#235Verfasserkarink (659752) 30 Okt 17, 14:49
Kommentar
Arschkalt hemmers em Schwarzawald.
#236VerfasserMoi Gab (456541) 01 Nov 17, 09:46
Kommentar
Mir sen heit mit de alde Fraind vom Dengs am Hohazollern gwä. Zerscht a brifade Burgfiehrong (oiner vo dene schafft als Näbadschobb als Burgfiehrer) on nò no om dr ganze Burgberg romgloffa. War wonderschee!
Blatt ben-e nadierlich au....abber desch okeh, 's hòt au dichdich Kaloriea vrbrennt. I dur grad a baar Pfendla abschmelza....bisher scho dr Gegawert vo õgfähr 11 Schdiggla Budder. (Desch a sähr befriedigende Art on Weis, sich zom vrgegawärdicha, wieviel mr scho abgschbeggt hòt....)
#237VerfasserGoldammer (428405) 01 Nov 17, 19:09
Kommentar
Prima, Vegale. Des freitme, dassda mit deim Dag zfrieda bisch. Da Schose und i henn heit sAuto in dWerkschdadd brôcht zom windrfeschd macha un sin die fimbf Kilomedr im Dungkla (bei Mondesschein) hoimgloffa. Er hot gsait, des hebr bloß gmachd, weller id wella hôt, dasses aloi lauf unner sich sorga hett miassa, wennes aloi nabrôchd het und er dahoim gsässa wär und aufme het warta miassa. Isch des id liab?

Miar goht zrzeit da Potzig id ausem Grind. Vielleicht wells so kalt worra isch unde an des schene Mitzle dengk?
#238VerfasserMoi Gab (456541) 01 Nov 17, 20:48
Kommentar
Gunnaachdsbissuus !
#239Verfasserno me bré (700807) 01 Nov 17, 23:21
Kommentar
Guadamorgabisuuuuhs :)))
#240VerfasserMoi Gab (456541) 02 Nov 17, 08:44
Kommentar
Boschöödileaahla mibbm Achdmillemeddrbard. Jiedz schneidn nocha uff Nullkommasibe raa. No geiz die Kredzege :-)
#241Verfassermanni3 (305129) 02 Nov 17, 09:08
Kommentar
Schnellno a baar Aahla schnorr, vors gratza afangd. Mmmmmmmmmmmmmmm

Aua! D'Edith moint grad, i war womeglich zschbät dra. Macht nix, dia Gretzer hebed lengr a.
#242VerfasserMoi Gab (456541) 02 Nov 17, 09:42
Kommentar
Du wäesch doch idd a Bflaschdr brauchd hao? 😨
#243Verfassermanni3 (305129) 03 Nov 17, 17:21
Kommentar
Oh Mann, koine bisuuhs, koine Aahla id. Henner Angschd vor #me2 ?
#244VerfasserMoi Gab (456541) 04 Nov 17, 13:35
Kommentar
I due amohl a Schneid akkemelliere fier heid zobed. Mohl luege, obs fier a nuje Borzjoo Ahla raichd ;-)
#245Verfassermanni3 (305129) 04 Nov 17, 17:35
Kommentar
I be grãk on lieg ufm Soffa am Kameefeier. Wenne et grãk wär, miaßt e d' Kiche ufraima. Also et ganz schlecht. 😀
#246VerfasserGoldammer (428405) 05 Nov 17, 18:25
Kommentar
De Seine geiz dr Herr uffm Kanebee 😴   oder so (Bsalm 127,1)
#247Verfassermanni3 (305129) 05 Nov 17, 19:20
Kommentar
Arms Emmerle, hasch sKaddaar?

#248Verfassertwocents (460778) 05 Nov 17, 19:50
Kommentar
Noe, zwoisentle. I ben bloß eifach saumäßich schlabb on he ohne weidere Simptome. Komisch, abber meine Schweschdra moinet, es gäb au Wiira, dia wo oin au ohne Kadarr oder Magadarm ãfallet...so oiner wurd des sei....
#249VerfasserGoldammer (428405) 05 Nov 17, 20:57
Kommentar
Bfliegl a wengle hänga lossa un dabei ins Kamifeier schdiara, muaß au môl sei. :-)))

Näbabei a wengle hibbbla. Abr bloß a wengle!
#250VerfasserMoi Gab (456541) 05 Nov 17, 21:10
Kommentar
Isch gännes Dija, Mon Gäwwelsche unn Dija, Feeschelsche winschisch guddi Bässerung !
#251Verfasserno me bré (700807) 05 Nov 17, 21:56
Kommentar
Zôm Hibbla ben-e no z'lagg, dau fang-e frieheschdenz bei 275 âa. Allrfrieheschdenz.

Emmerle, Schlabbsêi ohne Kaddaar isch abr bessr wia Schlabbsêi mid Kaddaar. I wensch der jedempfallz a guata Bessrông!
#252Verfassertwocents (460778) 05 Nov 17, 22:30
Kommentar
Merci, Brelele! Und Boschurle allrseits!

Obs am Vegale wohl bessr gôht?

Ob am Manni seine Schdachla no schdachled?

Ob irgendwennamôle sSenzle sich mit mir in See neidraut?

Obbe me jetz endlich ins Bad schloif?

hmmm
#253VerfasserMoi Gab (456541) 06 Nov 17, 10:30
Kommentar
I lass amohl a baar Oiskommadreiesibzgmillemedderaahla do ond wensch a guez Nechdle bei am Hibblfackdor vo 1,181102362204724 :-))

#254Verfassermanni3 (305129) 06 Nov 17, 23:11
Kommentar
Ond heid bloss no 1,176470588235294
Des wäebfei allad wenegr gell! Onzeis bloss om 0,00463177396943
#255Verfassermanni3 (305129) 08 Nov 17, 00:38
Kommentar
Also nò mecht i jetz en aller Form an dei Gwissa appelliera, manni. I woiß edda, ob des meira Rekonwaleßzens so guat duat wenn i hibbla muaß....i ben heit zom erschda mòl widder a weng uf de Fiaß...
#256VerfasserGoldammer (428405) 08 Nov 17, 08:36
Kommentar
Weil a guez Gwisse a sambfz Ruäkisse oo fiers Namedaxschläfle isch, haoni a nuis Fädele gmached :-)
Do isches (sMeisle fenz):           

Em Momend haz no an Hibblkoäffezend vo 300,00. Aabr wienis Bréle kenn, wädn die glei uff hondrfuchzg raabrenge ;-)

Alle Kranke ond Malahde a guede Bessrong :-)
De Kredzsichdege lass i oo no a baar Zwaikommaviermillemeddrahla doo :-)
Beni dd nedd?

#257Verfassermanni3 (305129) 08 Nov 17, 14:03
Kommentar
Doch, bisch! Und i bedankme au rächd schee.

Mr sin glei wiedr auf da Schdroß undrwäags und a neije Arbed honne au scho wiedr gschiggd griagt. Isches id sche un bragdisch, wenn Rendr a Näabadschobb henn, dasse am Finanzamt seine gierige Aikommaschdeijernôchzahlunga zahla kenned? (L.m.a.A., Dausedzwoihundrd, grrrrr, assob ma des grad so außem Ärml schiddla kennt).
#258VerfasserMoi Gab (456541) 08 Nov 17, 14:10
Kommentar
I hau da Koeffizjend em nuia Schbaaga erschdamôle vô ôoendlech auf dreihôndrt braucht ...

Danggschêa, Manni, frs Bäschdla! So friah bischt glaub-e no nia drâa gwêah.

Beni idd nedd?
Dass Da nett bischt, des wissa mr doch alle!
#259Verfassertwocents (460778) 08 Nov 17, 14:12
Kommentar
On i uf hondertfuchzg.
Danke manni!
Em zwoisentle seira Bemergong hinsichtlich deira Neddichkeit, manni, kann i bloß vollumfenglich zuschdemma.

I ben am Alex Fleming heit no dankbar, dass-r des mit dene Antibiotika rausgfonda hòt selletsmòl....
#260VerfasserGoldammer (428405) 08 Nov 17, 17:13
Kommentar
Dier send abr scho oo nedd ;-))

Des hadda gued gmached, däe Alex! Däe isch oo nedd :-)
#261Verfassermanni3 (305129) 08 Nov 17, 17:20
Kommentar
Mei PC schbinnd. Jedz schreib i uffm Schmaadfon. Des isch fiichdeg delleleg ;-(
#262Verfassermanni3 (305129) 10 Nov 17, 16:36
Kommentar
Ha jetz glaub-e des au no! Jetz gugg au dò nã!
's ganz Schwòbadreffa am Bodasee hòt's et ferdichbròcht, abber es Schwòbafädale dreibt dr manni ans Schmaadfon!
#263VerfasserGoldammer (428405) 10 Nov 17, 19:09
Kommentar
Mei Bue had von am Freind deam sei alz kriegd ond i hao s ald vo meim Bue kriegd ond mei alz kriegd dr Elleckdroneckschrodd, wenns vo ui kois mechd *hihi*

#264Verfassermanni3 (305129) 10 Nov 17, 21:32
Kommentar
I han grad ' Teschdschbiel England-Deitschland ãguggt - desch a baiser Heffawetz gwä!
(I hett schwera kenna dass mir schoml ieber Heffawetz als Wort gschwätzt hent on i glernt hett, dass des scheints vo Hefleswetz herkommt. Abber es isch et en dr Werderlischde....manni, woisch du des no?)
#265VerfasserGoldammer (428405) 10 Nov 17, 23:28
Kommentar
hffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffds !
#266Verfasserno me bré (700807) 11 Nov 17, 00:00
Kommentar
Os deamr heit a urschwebischa Sach ondrnemma - Saurgrauthobla. Ond dau ischmr nadierlech dr manne eigfalla, dear so vom milchsaura Gmias schwärmt. Nau haunemr dengkt, daßne ui glei no a schwäbeschs Griaßle dauloß.
#267VerfasserSelima (107) 11 Nov 17, 09:00
Kommentar
Ond gued eischdambfe, gell! Manke wäschezogar bFieß drvoer !!!
#268Verfassermanni3 (305129) 11 Nov 17, 09:33
Kommentar
Mit ôogwäschne Fiaß giits abr de endrssandre Baggderiamischônga ônd Gschmäggr *pfeif*
#269Verfassertwocents (460778) 11 Nov 17, 10:16
Kommentar
Mei Baba isch an reachdr Schwaub, alszo a Käpsale ond a DifldAr (fr da AllgaiAr: a MechelAr) ond hot nadierle a Schdampfgrät gmacht. Osre Saurgrauddebf werad eh zschmal fr osre GrautschdampfAr ;-)

So - iatz muane zemmapacka.
#270VerfasserSelima (107) 11 Nov 17, 10:52
Kommentar
Guada Morga Scheißerla :)))
#271VerfasserMoi Gab (456541) 12 Nov 17, 09:11
Kommentar
Selbr Scheißerle! :-)))

Guatamorgamiddanand!
#272Verfassertwocents (460778) 12 Nov 17, 09:22
Kommentar
Selbr Scheißerle! :-)))

Guatamorgamiddanand!
#273Verfassertwocents (460778) 12 Nov 17, 09:22
Kommentar
bs...bs...bss...Bislarla ;-)

Guede Moege :-)
#274Verfassermanni3 (305129) 12 Nov 17, 10:02
Kommentar
Da Schose hôt an da Heizung rumgfummled und jetz hemmers arschekalt in da Bude!

Logo, er hotse auf Sommrbetrieb gschdellt ghett = warm Wassr, aber kalte Heizkerper. hihi - wennerme id hett, gell Scheißerla!

(psst Manni, des hoißt id Bislarla, sondern Soicherla, abr Scheißerla isch nettr, i war nemlich immer meim Babbe sei Scheißerle)

#275VerfasserMoi Gab (456541) 12 Nov 17, 13:07
Kommentar
Hob a ganzes Wochnend Schwaebisch Uebung hindemir. Des woar des Brobnwochnend in Vorbreidong aaf unser Gonzerd naechsdes Wochnend. Der Dirigend ist Auswaerdige wie i ond schbrichd kaa Schwaebisch abbe faschd alle anderen hald. :-}
#276VerfasserMiss Anthropy (700297) 12 Nov 17, 21:07
Kommentar
Nò sender jetz jò beschdens gschult, dr Dirigent on du!
#277VerfasserGoldammer (428405) 12 Nov 17, 21:13
Kommentar
D'Edid wolld ah no was sagen.

D'Meredid maant also, die haett dena a neis fraenggisches Word beigbrachd, naemli "Gschmarri". ;-}
#278VerfasserMiss Anthropy (700297) 12 Nov 17, 21:14
Kommentar
Säehr geäerder Herr Mahr from Uhs, des haißd wahrscheinz idd schbrichd kaa Schwaebisch, sondrn schbrichd kaa Schwaebisch ned odr noo bessr schwädzd koi Schwäbesch idd *hihi*

I wensch ui a scheas Konzerrd, ond due fei idd in die Genneraalbausa neibloose, gell ;-)
Des megeze idd, die Dirregende - do kaa dr Doon noo so schea sei ;-((

Ond grieß deine Kelbla schea - s oi isch ja aingdle noo a Mudschele :-)

#279Verfassermanni3 (305129) 13 Nov 17, 08:35
Kommentar
I bloos doch niiiemols in der Genneraalbaus ned nei! ;-)
Grieß richdi gerne aus!
#280VerfasserMiss Anthropy (700297) 13 Nov 17, 17:57
Kommentar
ädd niiiemols in der Genneraalbaus ned - so isch es räechd, schbrochlech ond museckalesch :-))
#281Verfassermanni3 (305129) 13 Nov 17, 19:20
Kommentar
Guada Morga Scheißerla!

Id dät ums Vrregga gern zua dem Konzert ganga, abr bis jetzt siehts id so aus, dasses schaff. I will i will i will (= wischfull ßinking)

D'Edith moint, womeglich hilfd schdampfa...

#282VerfasserMoi Gab (456541) 14 Nov 17, 09:20
Kommentar
Kraudschdambfe? - abr bloss, wemmbFieß ins Schaff neibassed. Wennd so kloine Häfela hasch wies Maisle, isch des nix!

Abr mueschd idd draurexei, i lass dr a baar AAAAAAAhla do :-))
Guez Nechdle allmiddand :-)

#283Verfassermanni3 (305129) 14 Nov 17, 22:55
Kommentar
Gunnaachdsbissuus fa allegaare ! :-)
#284Verfasserno me bré (700807) 14 Nov 17, 23:07
Kommentar
Meine Aaaahla hol und zfrieda bin :)
#285VerfasserMoi Gab (456541) 16 Nov 17, 21:50
Kommentar
Wie gued, dass weneggschdns du zfriide bisch.

I be grad idd so zfriide. I wäer an nuje BeZee odr zomendesch a nuis Maßrboard brauche. Mei BeZee gohd bloss, solang a noo idd warm isch. Veleichd soddn allad zom Rauche midd uffe Ballkoh nemme *hihi*

#286Verfassermanni3 (305129) 17 Nov 17, 09:46
Kommentar
Ah Scheißdreggle. Ischer vrschdaubd? Da Schose hôtamôle so an BeZee-Undrsatz kauft, mitama Brobellr, der wo angschbrunga isch, wennda Schläbbi zhoiß worra isch. Sgitt au soa Druggluft in da Schbreedoos, dôdamit kama da BeZee durchbloßa, dasses da Schdaub naushaut. Wär womeglich a voribrgehende Zwischalesung.

Gits heit koine Aahla ? :(
#287VerfasserMoi Gab (456541) 17 Nov 17, 09:57
Kommentar
Ois vo deane Selbschdiagnohsebrogramm, die wo se hee ond daa gmeldt kedd hand, hadd gmoind, es konnd von am schläechd aagschlossene Berriferihgeräd komme. Nocha haoni an alle Schdeckar, die woni inna ond ussa gfonde kedd hao, a Weile gnaggled, ond jiedz loffd a grad mea seid drei Schdond ohne Fissimadennda. Wie lang deam Frihde zdraued isch, wäer i nocha scho säeche!

I be grad soo froeh, dass es heid an eggschdra groeße Borzioo AAAAAAAhla geid :-))
Ond a Dreigab oo, wenns brauchd: AAAAAAAAAAAA :-)
#288Verfassermanni3 (305129) 17 Nov 17, 17:58
Kommentar
Haschde kää Kiilagguss ... doo dii blooa Denga ? De Schläbbi kamma droffschdälle ... filleischd noch eh Blaschdiggduud deßwische, dammedd kää Feischdischkääd draankommd ...
#289Verfasserno me bré (700807) 17 Nov 17, 18:14
Kommentar
Bloss dassdrs wissed: 1,03448275862069
#290Verfassermanni3 (305129) 17 Nov 17, 20:49
Kommentar
Brelele, du bisch ubezahlbar !!!

Me in Aaaahla wala isch grad fei no schenr als in dBadwann flagga ;)
#291VerfasserMoi Gab (456541) 17 Nov 17, 21:19
Kommentar
s'gôht dagega - Zwoihondertzwoianoinzg
#292VerfasserMoi Gab (456541) 18 Nov 17, 15:10
Kommentar
Vor zwoi Johr, wias so hoiß war, hor mei Schleppi au schlapp gmacht. No hanen auf an Kihlakku gstellt ond guat wars.
#293Verfasserbluesky (236159) 18 Nov 17, 15:31
Kommentar
ßwäähunnadfiireneinßisch ...
#294Verfasserno me bré (700807) 18 Nov 17, 17:06
Kommentar
Sex vor Aus.

D Edit schempftme an huschbliga Disskalkulikr - 's sei Fempf vor Aus.
#295VerfasserSelima (107) 18 Nov 17, 17:44
Kommentar
Wäe däe Pai sehd, kaa oo idd Kobfrechne - allad scho so gwe ;-(
#296Verfassermanni3 (305129) 18 Nov 17, 18:06
Kommentar
Dr Pai ond d Pi ... so ond idd andrschd. Hosch Du iebrhauptz schomml an Pai gmacht? I scho ... ond desch ganz beschdemmd a maschgelinr Pai gwest.
#297VerfasserSelima (107) 18 Nov 17, 18:29
Kommentar
Aha, midd wievl Ibbselomkrommesohma?
#298Verfassermanni3 (305129) 18 Nov 17, 20:26
Kommentar
Wiisoo ? Duuds doodefoa mee wii ääns brauche ?

BeeÄss : de Foaläddschde ! :-)
#299Verfasserno me bré (700807) 18 Nov 17, 20:35
Kommentar
#300Verfassermanni3 (305129) 18 Nov 17, 21:19
iDie Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

LEO benutzt Cookies, um das schnellste Webseiten-Erlebnis mit den meisten Funktionen zu ermöglichen. Es werden teilweise auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Weiterführende Informationen erhalten Sie in den Hinweisen zu den Nutzungsbedingungen / Datenschutz (Cookies) von LEO.