Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Betreff

make a toilet

Quellen
    I like to take pjotograph of woman while they make a toilet.
    Kommentar
    Is this regular English? Thank you.
    Verfassernobbin on da beach03 Aug. 10, 22:38
    Kommentar
    weder reguläres Englisch noch reguläre sexuelle Ausrichtung, würde ich sagen ;-)

Ich machen gerne Fotgrafie wenn Frau machen Toilette.
    #1Verfasser mad (239053) 03 Aug. 10, 22:39
    Kommentar
    danke mad
    #2Verfassernobbin on da beach03 Aug. 10, 22:44
    Kommentar
    Picture your local evening craft class:
    Tonight's subject is : we are using papier mâché to make doll's house bathroom furniture. A press pjotographer will be present SCNR :)
    #3Verfasserlaalaa (238508) 03 Aug. 10, 22:46
    Kommentar
    also ich habe auch kürzlich ein Badezimmer renoviert und eine Toilette eingebaut. Fotos wurden auch gemacht, ist doch alles ganz sittsam, oder?
    (Erinnert mich an "I saw you coming", November 2008
    #4Verfasser Gudrun L (458686) 03 Aug. 10, 22:49
    Kommentar
    No, not by today's standards. A toilet today is always the porcelain bathroom fixture that flushes away urine and feces.

However, in the 19th century, is was common to refer to the process of dressing oneself, or doing one's hair, or putting on makeup, or even bathing as "making one's toilet." It didn't matter if it was a man or a woman. I have a reproduction of an illustration from Harper's Magazine from the 1870s of an "Indian at his toilet" putting on war paing. See definitions 6 & 10 at http://dictionary.reference.com/browse/toilet
    also definitions 2, 3, & 4 from the World English Dictionary at the same web link.

It wasn't until the 1890s in America that toilet becamue almost exclusively associated with the porcelain plumbing fixture in bathrooms.

So I might suggest, "I like to photograph women grooming themselves." or "to take photographs of women ..."
    #5VerfasserAgalinis03 Aug. 10, 23:05
    Kommentar
    Sorry, "war paint" not "paing"
    #6VerfasserAgalinis03 Aug. 10, 23:07

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt