Context/ examples | Hey you. Yes, you. Stop being unhappy with yourself. You are perfect. Stop wishing you looked like someone else or wishing people liked you as much s they like someone else. Stop trying to get attention from those whor hurt you. Stop hating your body, your face, your personality, your quirks. Love them. Without those things you wouldn't be you. And why would you want to be anyone else? Be confident with who you are. Smile. It'll draw people in. If anyone hates on you because you are happy with yourself then you stick your middle finger in the air and say screw it. My happiness will not depend on others anymore. I'm happy because I love who I am. I love my flaws. I love my imperfections. They make me me. And „me“ is pretty amazing.
Hör auf, dir zu wünschen, so auszusehen wie jemand anderer oder dass die Menschen dich genauso mögen wie jemand anderen. Hör auf, zu versuchen die Aufmerksamkeit von denen zu bekommen, die dich verletzen. Hör auf, deinen Körper, dein Gesicht, deinen Charakter, deine Macken zu hassen. Liebe sie.Ohne diese Dinge wärst du nicht du. Und warum möchtest du jemand anderer sein? Sei überzeugt von dem, was du bist. Lächle. Es wird die Menschen anziehen. Wenn dich jemand hasst, weil du mit dir selbst zufrieden bist, dann zeige ihnen deinen Mittelfinger und sage „Leck mich“. Meine Freude wird nicht mehr von anderen abhängig sein. Ich bin glücklich, weil ich mich selbst liebe. Ich liebe meine Schwächen. Ich liebe meine Unvollkommenheiten. Sie machen mich aus. Und „Ich“ ist ziemlich unglaublich.
|
---|