•  
  • Übersicht

Übersetzung korrekt?

Probleme am Arbeitsplatz - Problems at place of work

Gegeben

Probleme am Arbeitsplatz

Richtig?

Problems at place of work

Beispiele/ Definitionen mit Quellen
    Ich habe am vergangenen Sonntag mit einer Dame gesprochen, die Probleme an ihrem Arbeitsplatz hat. Eine andere Dame hatte zwei Gebetsanliegen. Zum einen bat sie um Gebet für ihre Freundin, die von ihrem Arbeitgeber schlecht bezahlt wird und die sich nun auf eine andere Stelle bewerben will. Zum anderen durfte ich mit ihr für ihr eigenes Studium beten.
    Auch habe ich mit einem jungen Mann gesprochen, der an Depressionen und unter Ängsten leidet und der wieder mehr die Bibel lesen möchte.
    Mein Versuch:
    Last Sunday I have been talking to a lady who faces problems at her place of work. Another lady had two prayer requests: Firstly she asked for prayer for her friend who is not well payed by her employer and who wants to aply for another job. Secondly I was able to pray with her for her own studies.
    I also talked to a young man who suffers from depression and anxiety. He wants to read his Bible more.
    Kommentar
    Ich bin für Hilfe dankbar.
    VerfasserFels (310507) 14 Mai 13, 22:56
    Kommentar
    Last Sunday I was talking / I talked to a lady who faces problems at her place of work / workplace. Another lady had two prayer requests: First, she asked for a prayer for her friend who is not paid well by her employer and who wants to apply (look?) for another job. Second, she wanted me to pray with her about her own studies, which we did.
    I also talked to a young man who suffers from depression and anxiety. He wants to read his bible more (often).

z.B.
    #1Verfasserdude (253248) 14 Mai 13, 23:00
    Kontext/ Beispiele
    Vielen, vielen Dank!
    Kommentar
    -
    #2VerfasserFels (310507) 14 Mai 13, 23:11

•  
  •  
  •  
  •  
  •