• Special characters

• Lautschrift

leo-ende
Advertisement
Source Language Term

Failure by any of the Parties at any time or times to require performance of any

1 Follow-up   
Correct?

Failure by any of the Parties at any time or times to require performance of any

Examples/ definitions with source references
Ich hatte diesen Post bei "German missing" eingestellt, aber keine Antwort erhalten. Könnte sich jemand die deutsche Übersetzung einmal anschauen und mir sagen, ob sie einigermaßen stimmig ist? Ganz lieben Dank schon mal dafür!

Failure by any of the Parties at any time or times to require performance of any provision of the agreement shall in no way affect such Party’s right to enforce the same, and the waiver by any of the Parties of any violation or non-performance of any provision of the Agreement shall not be construed to be a waiver by such Party of any succeeding violation of such provision or waiver by such Party of any violation of any other provision hereof. 

AUCH WIEDER AUS EINER KOEXISTENZVEREINBARUNG

Sollten die Parteien es zu irgendeinem Zeitpunkt versäumen, die Erfüllung der in dieser Vereinbarung enthaltenen Bestimmungen zu fordern, beschränkt dies in keiner Weise das Recht der Partei, diese Erfüllung durchzusetzen, und eine Verzichtserklärung durch eine der beiden Parteien in Bezug auf eine Verletzung oder Nichterfüllung irgendeiner Bestimmung dieser Vereinbarung ist nicht als eine Verzichtserklärung durch die betroffene Partei auf alle nachfolgenden Verletzungen einer solchen Bestimmung auszulegen oder als eine Verzichtserklärung durch die betroffene Partei in Bezug auf Verletzungen der übrigen Bestimmungen.
Comment
Ich hatte diesen Post bei "German missing" eingestellt, aber keine Antwort erhalten. Könnte sich jemand die deutsche Übersetzung einmal anschauen und mir sagen, ob sie einigermaßen stimmig ist? Ganz lieben Dank schon mal dafür!
Authorneverknowing (969101) 19 Oct 17, 13:12
Comment
Bitte im Ursprungsfaden nachlesen! Dort steht mein bescheidener Korrekturversuch...
#1Authorwienergriessler (925617) 19 Oct 17, 13:20
i Only registered users are allowed to post in this forum

LEO uses cookies in order to facilitate the fastest possible website experience with the most functions. In some cases cookies from third parties are also used. For further information about this subject please refer to the information under  Leo’s Terms of use / Data protection (Cookies)